محرومیت عجیب از بستن بازوبند کاپیتانی به‌دلیل کارت قرمز!

مارکوس روخو، مدافع سابق منچستریونایتد به دلیل کارت قرمز در دیدار سوپرکلاسیکو آرژانتین، یک ماه از بستن بازوبند کاپیتانی بوکاجونیورز محروم شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مارکوس روخو، مدافع سابق منچستریونایتد به دلیل کارت قرمز در دیدار سوپرکلاسیکو آرژانتین، یک ماه از بستن بازوبند کاپیتانی بوکاجونیورز محروم شد.

این مدافع مستحکم در دقایق پایانی دربی، در ورزشگاه لابومبونرا پس از اینکه نیکلاس دلا کروز، مهاجم ریورپلاته را با یک ضربه مصدوم کرد، اخراج شد. او در نتیجه این اخراج یک بازی محروم خواهد شد، اما توسط اتحادیه فوتبال آرژانتین از بستن بازوبند کاپیتانی تیم بوکا منع شده است.

در صورت جلسه انضباطی AFA آمده است: یک بازی محرومیت و یک ماه محرومیت برای بستن بازوبند کاپیتانی تیم، برای روخو در نظر گرفته شده است.

مجازات عجیبی که برای روخو صادر شد به این معنی است که او از انجام وظایف کاپیتانی در بوکا تا دیدار با سارمینتو در که در تاریخ ۱۲ اکتبر برگزار می‌شود، منع شده است.

این مرد ۳۲ ساله با یک اتفاق ناگوار روبه‌رو می‌شود و می‌گوید: «این برای من ناراحت کننده نیست. مدیران فوتبال آمریکای جنوبی این‌طور هستند، این رفتار کمی بیش از حد تند بود. من در کل بازی سه خطا انجام دادم، آن‌قدرها هم خطا نکردیم، چند خطای تاکتیکی انجام دادیم، این‌طور نیست که بازی تهاجمی یا رفتارهای عجیبی داشته باشیم. ما نسبت به کارهایی که انجام دادیم، مثل نحوه مواجهه با بازی و نحوه برنده شدن آن، آرام هستیم.»

بوکا روز دوشنبه برای بازی با هوراکان به میدان خواهد رفت و کاپیتان آنها اکنون مجبور است از روی سکوها، بازی را تماشا کند.

کد خبر 606238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.