‌فرنگی‌کاران ایران در انتظار مدال‌های رنگارنگ

چهار نماینده کشورمان به دیدار فینال رقابت‌های بین‌المللی کشتی‌فرنگی آکسیانوف روسیه راه یافتند و چهار نماینده دیگر نیز در دیدار رده‌بندی حضور دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم منتخب کشتی‌فرنگی ایران از دیروز رقابت‌های خود را در جام آکسیانوف که در شهر نووسیبیرسک روسیه برگزار می‌شود، آغاز کرده است.

در پایان رقابت‌ها، محمد نوربخش در وزن ۵۵ کیلوگرم، پویا ناصرپور در وزن ۶۰ کیلوگرم، محمدحسین محمودی در وزن ۸۲ کیلوگرم و امیر قاسمی‌منجزی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند.

علی‌اصغر سام‌دلیری در وزن ۶۳ کیلوگرم، امیرحسین حاجی‌پور در وزن ۷۲ کیلوگرم، عارف حبیب‌الهی در وزن ۷۷ کیلوگرم و محمدحسین آذرم‌دخت در وزن ۸۲ کیلوگرم در دیدار رده‌بندی حضور دارند و حجت رضایی در وزن ۶۷ کیلوگرم نیز حذف شد.

در این رقابت‌ها کشورهای قرقیزستان، ازبکستان، بلاروس و قزاقستان با نفرات کامل شرکت کرده‌اند و چند تیم از کشور روسیه نیز حضور دارند و تمامی حریفان نمایندگان کشورمان در دیدار فینال از کشور روسیه هستند.

در وزن ۵۵ کیلوگرم علی نوربخش با سه پیروزی مقابل حریفان به دیدار فینال راه یافت. در وزن ۶۰ کیلوگرم پویا ناصرپور با چهار پیروزی مقابل رقبای خود در دیدار فینال حضور دارد؛ در وزن ۶۳ کیلوگرم علی‌اصغر سام‌دلیری در کشتی نخست به پیروزی رسید، اما در کشتی دوم خود مغلوب شد و راهی دیدار رده‌بندی شد.

در وزن ۶۷ کیلوگرم حجت رضایی با یک برد و یک باخت از دور رقابت‌ها کنار رفت. در وزن ۷۲ کیلوگرم امیرحسین حاجی‌پور در سه کشتی خود پیروز شد، اما در کشتی چهارم شکست خورد و به دیدار رده‌بندی رفت. در وزن ۷۷ کیلوگرم عارف حبیب‌اللهی در دیدار رده‌بندی حضور دارد.

در وزن ۸۲ کیلوگرم محمدحسین محمودی با چهار پیروزی به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار نیمه‌نهایی مقابل محمدحسین آذرم‌دخت دیگر نماینده کشورمان به پیروزی رسید تا آذرم‌دخت برای کسب مدال برنز به میدان برود و در وزن ۱۳۰ کیلوگرم نیز امیرقاسمی با سه پیروزی به دیدار فینال راه یافت.

به گزارش ایمنا، این مسابقات امروز _یکشنبه بیستم شهریورماه_ با مشخص‌شدن نفرات برتر در اوزان مختلف به پایان می‌رسد.

کد خبر 604356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.