آیت‌الله رئیسی همواره پای کار ورزش بود

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: وقتی با رئیس‌جمهور صحبت می‌کردیم معتقد بود برای شاد کردن دل مردم، هرچه باید برای ورزشکار هزینه شود را باید انجام دهیم، زیرا موجب غرور و افتخار می‌شود؛ وی دیدگاه بلندی به ورزش داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، وحید شمسایی درباره شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان و هیئت همراه اظهار کرد: به مقام معظم رهبری و مردم عزیز کشورمان، این ضایعه بسیار سنگین را تسلیت می‌گویم. خوشا به سعادتش که برای خدمت به مردم و کشورش به درجه رفیع شهادت رسید. همین چند وقت قبل جامعه ورزش برای تقدیر از ورزشکاران در خدمت این بزرگوار بودند و این شهید پای کار ورزش بود. وقتی با او صحبت می‌کردیم، با توجه به اینکه به سربلندی کشور فکر می‌کرد، مصرانه مسائل را پیگیری می‌کرد.

وی افزود: خدمت کردن به مردم وظیفه همه ما است. امروز برای کشور روز بسیار سختی است. آیت‌الله رئیسی، خادم‌الرضا بود و تمام تلاش خود را هم کرد. امروز در خبرها آمده بود ایشان سه سال قبل در روز تولد امام رضا، حکم خدمت‌گزاری برای مردم را گرفت و امروز هم در تولد علی ابن موسی الرضا به درجه شهادت رسید. امیدوارم پس از رسیدن به این توفیق، دست ما و همه مردم فهیم را بگیرد. ان‌شاءالله کشورمان همیشه برقرار باشد و همیشه اتفاقات خوبی برای ایران بیفتد؛ هرچند امروز روز سختی برای ما و کشور عزیزمان است.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره تأثیر روحیه جهادی رئیس جمهور شهید در ورزش کشور و دیدار اخیر او با ورزشکاران مدال‌آور گفت: در گذشته هم که ورزشکار بودم، رؤسای جمهور در هر دوره‌ای جوایزی می‌دادند. این آخر هم سعادت نصیب من و سایر ورزشکاران شد که در مراسم تجلیل در خدمت رئیس‌جمهور باشم. نگاه او به ورزش ویژه بود. نخستین پیام تبریک را نیز رئیس‌جمهور برای ما پس از کسب قهرمانی اخیر جام ملت‌ها فرستاد. همیشه می‌گویم وقتی ورزشکار در میادین بین‌المللی یک لحظه باعث بتواند موجب شور و نشاط در جامعه شود، سبب افتخار کل ملت است. ایشان هم این موضوع را خوب درک می‌کردند.

شمسایی تصریح کرد: وقتی با او صحبت می‌کردیم معتقد بود برای شاد کردن دل مردم، هرچه باید برای ورزشکار هزینه شود را باید انجام دهیم، زیرا موجب غرور و افتخار می‌شود؛ وی دیدگاه بلندی به ورزش داشت.

وی درباره اینکه یکی از نمودهای نگاه ویژه آیت‌الله رئیسی به ورزش، انتخاب کیومرث هاشمی به عنوان وزیر ورزش بود، گفت: شروع کار ورزش در این دولت با سیدحمید سجادی و در ادامه کیومرث هاشمی بود که سابقه ارتباط زیادی با او دارم. هاشمی فردی ورزشی و انسانی بسیار شریف است. انتخاب رئیس‌جمهور کاملاً اصلح بود. وزیر ورزش منتخب رئیسی به همه رشته‌ها نگاه ویژه‌ای دارد که نمونه‌اش را هم با سفر شانزده‌ساعته رفت و برگشت برای تماشای دیدار فینال جام ملت‌های آسیا به تایلند آمد.

منبع: فارس

کد خبر 755366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.