افزایش ظرفیت شورای عالی استان‌ها با هم افزایی در روستاها

رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: ظرفیت این شورا می‌تواند باعث هم‌افزایی در سطح روستاها شود زیرا روستاها محل اصلی تولید محصولات کشاورزی است و این نهاد می‌تواند زمینه‌ساز پررونق کردن کشاورزی در کشور شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرویز سروری امروز_ چهارشنبه_ شانزدهم شهریورماه_ در جمع خبرنگاران و پس از نشست هم‌اندیشی اعضای شورای عالی استان‌ها با وزیر جهاد کشاورزی، اظهار کرد: نقاط مشترک زیادی بین جامعه شورایی و وزارت کشاورزی و کشاورزان وجود دارد.

وی ادامه داد: ظرفیت شورای عالی استان‌ها می‌تواند باعث هم‌افزایی در سطح روستاها شود زیرا روستاها محل اصلی تولید محصولات کشاورزی است و این نهاد می‌تواند زمینه‌ساز پررونق کردن کشاورزی در کشور شود.

رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: جامعه شورایی بیشترین دغدغه در موضوعات کشاورزی دارد چرا که به صورت دائم با شهروندان و کشاورزان مرتبط است.

وی افزود: انتقال این مهم از طریق کارگروه مشترک میان شورای عالی استان‌ها و وزارت جهاد کشاورزی که توافق امروز با ساداتی‌نژاد وزیر میسر خواهد شد.

سروری تصریح کرد: کارگروه مشترک به صورت مداوم تعاملات بین دو دستگاه را باید رصد کند تا بتوانیم استفاده بهینه از این توافق در راستای رفع مشکلات حوزه کشاورزی داشته باشیم.

کد خبر 603345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.