هنوز بردی نداریم ولی جای نگرانی نیست/از هفته دهم به‌ بعد مدعیان اصلی قهرمانی مشخص می‌شوند

محسن آذرباد گفت: «فعلا زود است که درباره شانس‌های اصلی قهرمانی لیگ صحبت کنیم اما از هفته دهم به‌ بعد، بهتر می‌شود نظر داد. هنوز در لیگ به پیروزی نرسیده‌ایم ولی جای نگرانی نیست، از هفته‌های آینده برای جبران تلاش خواهیم کرد تا در مقابل حریفان به سه‌ امتیاز برسیم.»

محسن آذرباد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با وضعیت تیم فوتبال مس رفسنجان تا به اینجای فصل بیست‌ودوم لیگ‌برتر فوتبال ایران، اظهار کرد: اینکه همچنان نتوانسته‌ایم در لیگ به پیروزی برسیم، بخشی از آن به داوری‌ها برمی‌گردد که مخصوصاً طی دو هفته ابتدایی، روی پنالتی‌هایی که اعلام نشد اذیت شدیم و دو بازی بیرون از خانه سخت نیز داشتیم؛ اما جای نگرانی نیست و امیدوارم از هفته آینده روند پیروزی‌هایمان را آغاز کنیم.

وی افزود: تغییرات ابتدایی فصل صددرصد روی نتایج تأثیرگذار است ولی تمرکزمان را گذاشته‌ایم تا از هفته آینده نخستین سه‌امتیازمان در لیگ‌برتر را به‌دست بیاوریم و به رتبه‌های بالایی جدول برسیم.

هافبک بازی‌ساز و خلاق نارنجی‌پوشان رفسنجانی، درباره خط‌حمله خطرناک مس خاطرنشان کرد: بله خط‌حمله بسیار خوبی در اختیار داریم و در بازی‌هایمان مخصوصاً دو هفته اول خیلی موقعیت‌گلزنی داشتیم، اما از فرصت‌هایمان به‌خوبی استفاده نکردیم و باید از هفته آینده جبران کنیم.

آذرباد درباره عملکرد خودش در فصل گذشته و لیگ جاری تصریح کرد: تمام تلاشم را می‌کنم که بتوانم بیشتر از فصل گذشته برای تیم در پاس‌گل و گلزنی مؤثر باشم.

وی درخصوص آمدن VAR به لیگ‌برتر ایران برای پایمال‌نشدن حق تیم‌ها، گفت: هر قدر درمورد VAR و الزام آن در لیگ‌برتر بگوییم فایده‌ای ندارد؛ اگر VAR بیاید خیلی از نتایج برمی‌گردد ولی با حرف‌های ما اتفاقی رخ نمی‌دهد، افرادی که در رأس هستند باید همتی کنند تا این‌کار انجام بشود. خیلی زشت است که VAR نداریم.

کاپیتان تیم فوتبال مس رفسنجان در پاسخ به این پرسش که مدعیان اصلی قهرمانی لیگ‌برتر در فصل جاری کدام تیم‌ها خواهند بود، اظهار کرد: فعلاً زود است که درباره مدعیان اصلی قهرمانی صحبت کنیم؛ چراکه فاصله بین تیم‌ها نزدیک است، از هفته دهم به‌بعد با نتایجی که تیم‌ها به‌دست می‌آورند مشخص می‌شود که چه تیم‌هایی شانس بیشتری برای قهرمانی در لیگ‌برتر خواهند داشت.

آذرباد در پایان در رابطه با هدف مس رفسنجان در لیگ‌برتر اینگونه پاسخ داد: نمی‌شود در این‌زمینه چیزی گفت؛ تمام تلاشمان را خواهیم کرد که در هر بازی برای سه‌امتیاز وارد زمین شویم و بهترین بازی‌مان را ارائه دهیم؛ امیدوارم تلاش‌هایمان با خواسته‌ها و اهدافمان همسو باشد.

کد خبر 601865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.