تارتار: لازم است برابر ملوان به اولین ۳ امتیاز فصل برسیم/ مصدومیت باقرپسند دردناک بود

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: تقسیم امتیازات به‌درد ما و ملوان نمی‌خورد، باید برای ایستادن در مقابل مدعیان اولین سه‌امتیازمان را برابر ملوان به‌دست بیاوریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی تارتار در کنفرانس‌خبری پیش از دیدار ذوب‌آهن برابر ملوان بندرانزلی در ساعت ۱۹ روز سه‌شنبه در چارچوب هفته چهارم لیگ‌برتر فوتبال اظهار کرد: خیلی‌خوشحالم بعد از سال‌ها برای انجام یک مسابقه به انزلی آمدم و از اینکه استان گیلان امسال در لیگ‌برتر نماینده دارد خوشحالم و ای‌کاش از شهر رشت نیز یک نماینده در لیگ‌برتر حضور می‌داشت و آن دربی معروف در استان گیلان برگزار می‌شد چرا که من سابقه مربیگری در داماش را دارم و دربی‌هایی که انجام می‌دادیم خیلی جذاب بود، متأسفانه از رشت نماینده‌ای در لیگ‌برتر نیست اما برای تیم خوب ملوان در ادامه راه به‌جز بازی فردا آرزوی موفقیت دارم‌.

وی درباره دیدار دشوار ذوب‌آهن برابر ملوان افزود: بازی سختی با ملوان خواهیم داشت؛ دیدارهای لیگ امسال اصلاً قابل پیش‌بینی نیست و همه تیم‌ها به‌خوبی تقویت شده‌اند و امکانات نسبتاً خوبی دارند. از حضور هوادارانشان بهره می‌برند؛ ملوان هم تیمی است که هواداران پرشوری دارد و در بازی فردا با حضورشان به جذابیت بازی کمک می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با اشاره به اینکه تساوی برای این تیم بی‌فایده است تاکید کرد: امیدوارم با ارائه یک‌بازی خوب و هدفمند، سه‌امتیاز بازی را بگیریم چرا که تک‌امتیاز نه به‌درد ما می‌خورد و نه به‌درد ملوان. امیدوارم بازی خوبی همراه با نتیجه برای ما باشد.

تارتار در پاسخ به این سوال که ذوب‌آهن برای چه رده‌ای در لیگ تلاش خواهد کرد گفت: هدف من و بازیکنان بزرگ است؛ دوست‌داریم ضمن حفظ جایگاه سال گذشته نیم‌نگاهی به رده‌های بالاتر داشته باشیم اما حقیقتاً بودجه رقابت با تیم‌های مدعی را نداریم. نه‌تنها ما بلکه شاید حداقل ۹ تیم هستند که وضعیت مشابه ما را دارند و فقط ۶ یا ۷ تیم برای قهرمانی و گرفتن سهمیه بسته شده‌اند.

وی ادامه داد: ما سعی می‌کنیم یک رقابت جانانه هم با تیم‌های مدعی داشته باشیم، چون بچه‌هایمان توانایی‌اش را دارند، تیم خوبی هستیم و در سه‌بازی گذشته این را به همه نشان دادیم. لازمه‌اش این است که اولین پیروزی فصل را به‌دست آوریم و ضمن احترام به تیم خوب ملوان که بازی‌های خوبی انجام می‌دهد امیدوارم فردا این اتفاق بیفتد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با انتقاد از کیفیت زمین چمن تختی انزلی اظهار کرد: ملوان تیمی است که روی زمین بازی می‌کند ولی متأسفانه زمین بازی را که نگاه کردم متناسب با نفرات ملوان نیست و باید زمین بهتری را داشته باشد تا خدای‌ناکرده مثل فجرسپاسی در سال گذشته نشود. از مسئولان انتظار می‌رود مشکل زمین را حل کنند چون ملوان فوتبالش را روی زمین اجرا می‌کند و ممکن است به‌خاطر نداشتن زمین مساعد دچار مشکل شود.

تارتار در پایان درخصوص غایبان ذوب‌آهن در دیدار برابر ملوان گفت: محروم نداریم اما مصدومیت سعید باقرپسند یک ضایعه دردناک برای خود من بود و پارگی رباط‌صلیبی‌اش بسیار برایم ناراحت‌کننده است. نه برای تیم بلکه به‌خاطر خود سعید. او از نیم‌فصل دوم سال گذشته به جمع ما اضافه شد و توانست در این سن‌وسال شکوفا و مطرح شود، خیلی تیم‌ها به‌دنبال جذبش بودند و در اوج آمادگی‌اش این اتفاق برایش رخ داد. همچنین دو مصدوم دیگر داریم و باید ببینیم شرایط‌شان برای بازی فردا چطور خواهد بود.

کد خبر 600781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.