ویزا نیاید دوومیدانی‌کاران به آمریکا نمی‌روند

در فاصله سه روز مانده تا رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی جهانی در آمریکا، هنوز ویزای نمایندگان ایران صادرنشده و تکلیف اعزام دو ورزشکار ایران به این رویداد مشخص نیست.

به گزارش ایمنا، هجدهمین دوره مسابقات دوومیدانی قهرمانی جهان قرار است از بیست‌وچهارم تیر الی دوم مردادماه در اورگان آمریکا برگزار شود. احسان پیرجهان و احسان حدادی دو ورزشکار ایران جواز حضور در این رویداد را کسب کرده‌اند اما تا به امروز ویزای آن‌ها صادر نشده است.

فردین‌پور مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی در این خصوص اظهار کرد: احسان حدادی در ماده پرتاب دیسک سهمیه این رقابت‌ها را نگرفته اما از سوی فدراسیون جهانی برای شرکت در مسابقات دعوت شده است. مهدی پیرجهان هم در ماده ۴۰۰ متر با مانع موفق به کسب ورودی جهانی شده است.

وی افزود: این رقابت‌ها از ۲۴ تیر آغاز می‌شود اما تا به امروز ویزای ورزشکاران صادر نشده است. هر چند احسان حدادی برای سفر به آمریکا مشکل ندارد اما با توجه به اینکه قرار است تیم ایران در این رقابت‌ها حاضر شود چنان‌چه روادید دوومیدانی کاران نیاید نماینده‌ای در این دوره از رقابت‌ها نخواهیم داشت.

فردین‌پور خاطرنشان کرد: هر ساله در این رقابت‌ها نماینده داریم و امیدواریم در این دوره هم ورزشکاران ما در مسابقات جهانی شرکت کنند.

وی ادامه داد: درخصوص عدم اعزام یا سفر تیم فردا تصمیم‌گیری خواهد شد.

منبع: مهر
کد خبر 587565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.