۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۵
لزوم مانع‌زدایی از مسیر تولید

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: دستگاه قضایی استان از تمامی ظرفیت‌های خود برای مانع زدایی از مسیر تولید استفاده می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمدرضا بهرامی امروز- سه‌شنبه بیست و چهارم خرداد- در دیدار با رئیس و مسئولان پارک علم و فناوری استان، اظهار کرد: حمایت حقوقی و قضائی از واحدهای تولیدی و فعالیت‌های دانش بنیان ضرورت دارد.

وی ادامه داد: منویات مقام معظم رهبری (مدظله) و رویکرد تحول‌گرایانه در سند راهبردی کشور بر حمایت مادی و معنوی از استعدادها و حفظ و بکارگیری آنان در جهت تولید علم و فناوری در کشور و فرایند اجرایی سازی فعالیت‌های دانش بنیان تأکید دارد. تحقق شعار امسال حول محور افزایش تولید، رونق کسب و کار بر پایه دانش‌بنیان انجام می‌پذیرد که به منظور اجرای همین اهداف، دستگاه قضائی استان از تمامی ظرفیت‌های خود برای مانع‌زدایی از مسیر تولید و حمایت از فعالیت‌های اقتصادی دانش‌بنیان و به تبع آن اشتغا آفرینی استفاده می‌کند.

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: موضوع تولید، دان بنیان و اشتغال‌آفرینی که توسط مقام معظم رهبری (مدظله) در قالب شعار سال بر آن تأکید شده است، نشان‌دهنده آن است که این مسئله باید به عنوان اولویت اول کشور مورد توجه مسئولان باشد.

به گزارش ایمنا، در این دیدار اسماعیل پیرعلی، رئیس پارک علم و فناوری استان نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این مجموعه بر تعامل و همکاری میان بخشی به منظور رفع مشکلات تولید دانش و استفاده از ظرفیت‌های علمی نخبگان تاکید کرد.

کد خبر 581825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.