آغاز بارش‌ها در ۷ استان کشور از امروز

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به بارش باران در هفت استان کشور طی روز دوشنبه گفت: پنجشنبه گستره بارش تمام مناطق کشور به‌جز سیستان و بلوچستان را فراخواهد گرفت.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در بیشتر مناطق کشور، جوی آرام خواهیم داشت و دوشنبه با ورود سامانه بارشی از غرب کشور، بارش در استان‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، شمال خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال‌وبختیاری آغاز خواهد شد.

وی افزود: سه‌شنبه بارش در غرب، جنوب غرب و جنوب کشور ادامه خواهد داشت و چهارشنبه بارش در نیمه جنوبی کشور تشدید می‌شود و در شمال غرب و غرب، رگبار پراکنده رخ خواهد داد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: پنجشنبه گستره بارش تمام مناطق کشور به‌جز سیستان و بلوچستان را فراخواهد گرفت، همچنین طی دو روز آینده در شرق کشور به‌ویژه منطقه زابل، در بعضی ساعات وزش باد شدید و گرد و خاک انتظار می‌رود.

ضیائیان خاطرنشان کرد: وضعیت کنونی آسمان اصفهان، صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد با بیشینه ۲۷ و کمینه ۱۰ درجه سانتی‌گراد است و روز سه‌شنبه، صاف، به‌تدریج قسمتی ابری، همراه با وزش باد شدید با بیشینه ۲۸ و کمینه ۱۲ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 748949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.