شوراها به آگاه‌سازی جامعه کمک می‌کنند

نماینده شهرستان فارسان در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: شوراها در برقراری نظم و کمک به کاهش آسیب‌های اجتماعی همیشه در کنار سپاه و سایر ارگان‌های دولتی بوده‌اند و در آگاه‌سازی مردم نقش مؤثری دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیداحمد هاشمی امروز –سه‌شنبه، هفدهم خردادماه– در جلسه‌ای با فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) استان چهارمحال‌وبختیاری، اظهار کرد: تلاش سپاه در تمام عرصه‌های دفاعی، امنیتی، فرهنگی و اجتماعی روشن است و برای کمک به ایجاد امنیت، پیشرفت، نظم، آرامش و شادابی نقش مهمی را ایفا می‌کند.

وی افزود: شوراها در برقراری نظم و کمک به کاهش آسیب‌های اجتماعی همیشه در کنار سپاه و سایر ارگان‌های دولتی بوده است و در آگاه‌سازی مردم نقش مؤثری دارند.

محمود بهارلویی، نماینده شهرستان بن در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری، نیز در این جلسه اظهار کرد: نداشتن اعتماد به نفس و عزت نفس باعث رخنه مکر دشمنان در دل مردم و ایجاد بسیاری از مشکلات می‌شود و مانع پیشرفت و بالندگی کشور خواهد بود.

همچنین عبدالله صفیان، نماینده شهرستان بروجن در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به جراحی بزرگ اقتصادی دولت، تاکید کرد: برای ساماندهی بسیاری از تخلفات اقداماتی خوبی از جمله یارانه‌ای و ساماندهی شدن توزیع نهاده‌های دامی انجام شد و همچنان نیاز است در این راستا تدابیر بیشتری لحاظ شود.

کد خبر 580191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.