تعامل بین دولت و مجلس به نفع کشور است

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس‌جمهور و رئیس مجلس به وحدت، همدلی و تعامل در عین کسوت تاکید کردند که نشان می‌دهد این هماهنگی و تعامل و نیز نشست و برخاست‌ها به نفع مجلس و دولت و کشور است.

اصغر سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص نشست هم‌اندیشی دولت و نمایندگان مجلس، اظهار کرد: نشست هم‌اندیشی مجلس شورای اسلامی و دولت نشست خوبی بود و نمایندگان و وزرا در این نشست حضور داشتند و مسائل موجود و بعضی انتقادات و پیشنهادات توسط نمایندگان مطرح شد.

وی تصریح می‌کند: رئیس‌جمهور و رئیس مجلس به وحدت، همدلی و تعامل در عین کسوت تاکید کردند که نشان می‌دهد این هماهنگی و تعامل و نیز نشست و برخاست‌ها به نفع مجلس و دولت و کشور است. امیدواریم این مشکلات با وحدت، همدلی و نظر قوا قابل حل باشد.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در حال حاضر رئیس‌جمهور و معاونان وی و وزرا نسبت به دوره قبل ارتباط نزدیک‌تری با مجلس شورای اسلامی دارند؛ از این‌رو هم‌فکری و تعامل بین قوه مقننه، مجریه و قضائیه وجود دارد، همچنین با تشکیل جلسات مستمر، مسائل و مشکلات سطح کلان کشور را با هماهنگی و وحدت رویه برطرف خواهند کرد.

کد خبر 569428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.