به گزارش خبرنگار ایمنا، عیسی زارعپور در صفحه اینستاگرام خود نوشت: پیش از ظهر _چهارشنبه سوم فروردینماه_ سرزده از باجههای قبول و همچنین مرکز تجزیه و مبادلات پستی کرمانشاه دیدن کردم. بیش از ۴۰ نفر از همکاران عزیز شرکت ملی پست در این باجهها و مرکز مذکور مشغول خدمات رسانی به مردم عزیز بودند.
وی ادامه داد: این روزها همکارانم در باجههای پستی سراسر کشور تعطیلی ندارند و شبانه روزی برای تجزیه و مبادلات مرسولات و ارسال هدایای نوروزی مردم در تلاش هستند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: در ایام شیوع ویروس کرونا، حجم کار و فعالیت شرکت ملی پست چند برابر شده و بار اصلی جابهجایی کالاهای خریداری شده از طریق سکوهای خرید و فروش آنلاین بر عهده همکاران پر تلاش شرکت ملی پست بوده است.
وی اضافه کرد: در این دیدار، همکارانم از مشکلات و سختیهای کارشان گفتند؛ البته من از مشکلات کاری و معیشتی همکاران شرکت پست مطلع هستم و در شش ماه گذشته تدابیر مختلفی برای حل آن اندیشیده شده است که بخش زیادی از آن در سال ۱۴۰۱ به ثمر خواهد نشست.
زارعپور گفت: تغییر مدیریت ارشد شرکت ملی پست در اواخر سال گذشته برای تحقق سریع تحولات موردنیاز در این شرکت صورت گرفت و «تحول ساختاری در پست و اجرای پست هوشمند با بهرهگیری از فناوریهای نوین»، «ارتقای کیفیت خدمات و توسعه خدمات نوین پستی»، «ارتقای زیرساختهای شبکه پستی کشور و افزایش بهرهوری»، «ارتقای سطح معیشت، منزلت و رضایتمندی کارکنان شرکت ملی پست»، «افزایش رضایتمندی مشتریان از خدمات پستی»، «ارتقای جایگاه پست جمهوری اسلامی ایران در سطح ملی و بینالمللی» از جمله مهمترین مأموریتهای دکتر لیائی است که امیدوارم با درایت ایشان و همراهی همه همکارانم در شرکت ملی پست محقق شود.
وی خاطر نشان کرد: در روزهای پایانی سال شخصاً پیگیر پرداخت مزایا و پاداش همکاران شرکت ملی پست بودم. امسال نیز روند تغییر و تحولات در شرکت پست ادامه خواهد داشت.
نظر شما