سپاه، نشان داد جنایات اسرائیل بی پاسخ نمی‌ماند

امام جمعه زرین شهر گفت: رژیم صهیونیستی علیه مراکز هسته‌ای کشور توطئه‌های مختلفی را طراحی کرد، اما با هوشیاری سپاه پاسداران جمهوری اسلامی و بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین تکنولوژی و استفاده از موشک‌های نقطه‌زن، لانه جاسوسی این رژیم جعلی نابود شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام قاسم باقریان در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته زرین‌شهر، اظهار کرد: سپاه پاسداران جمهوری اسلامی نشان داد که در دفاع از ملت و منافع ایران از هیچ ابرقدرتی هراس نداشته و بار دیگر اقتدار ایران را به رخ جهانیان کشید.

وی افزود: رژیم جعلی صهیونیستی زمانی که از جبهه مقاومت شکست خورد، به سمت شمال ایران حرکت کرده و در آنجا نیز نقشه آنها به همت هوشیاری نیروهای نظامی و بیدار شدن آذربایجان، نقش بر آب شد.

امام جمعه زرین‌شهر تصریح کرد: رژیم جعلی صهیونیستی از غفلت و ضعف دولت عراق استفاده و لانه جاسوسی خود را در بین منازل مسکونی شهر اربیل بنا کرد، آنان از این مکان علیه ایران اسلامی توطئه‌های مختلفی را برنامه‌ریزی می‌کرند و پهبادهای خود را به طرف کرمانشاه ایران به حرکت درآورند.

وی ادامه داد: این رژیم جعلی، فرزندان غیور ایران اسلامی را بی‌گناه در سوریه به شهادت رساند، علیه مراکز هسته‌ای کشور توطئه‌های مختلفی را طراحی کرد اما با هوشیاری سپاه پاسداران جمهوری اسلامی و بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین تکنولوژی و موشک‌های نقطه‌زن، این لانه جاسوسی نابود شد.

باقریان با اشاره به جنایت آل سعود و سکوت تأسف بار مدعیان حقوق بشر، اضافه کرد: جامعه جهانی و مدعیان حقوق بشر باز هم در قبال جنایات وحشیانه آل سعود سکوت کردند و این در حالی است که رژیم ظالم سعودی، ۸۱ انسان بی گناه را بدون دلیل و انجام محاکمه اعدام کرد.

وی با اشاره به کارنامه سیاه حکومت آل سعود در زمینه حقوق بشر، عنوان کرد: در بین افراد بی گناهی که به دستان آل سعود اعدام شدند، نوجوان نیز وجود داشت و قطعاً خون این انسان‌های بی گناه، نابودی آل‌سعود را رقم می‌زند اما باید سوال کرد چرا جامعه جهانی و مدعیان حقوق بشر در برابر این اقدام وحشیانه سکوت کردند؟

امام جمعه زرین شهر با اشاره به جنگ آشکار رژیم سعودی علیه شیعیان، خاطرنشان کرد: جهانیان واقعیت‌ها را مشاهده و درک می‌کنند و این تبعیض آشکار گریبان رسانه‌های غربی را نیز خواهد گرفت.

وی افزود: اگر یک جاسوس که علیه امنیت کشور خیانت‌های متعددی را انجام داده و پس از طی مراحل قانونی و محکوم شدن در محاکم در ایران اعدام شود، مدعیان دروغین حقوق بشر و رسانه‌های آنها صدایشان بلند می‌شود و اقدام به جنگ رسانه‌ای و تبلیغاتی می‌کنند اما این بار نیز در برابر اعدام ۸۱ نفر انسان بی گناه سکوت کردند.

باقریان تصریح کرد: ایستادگی و اقتدار امروز ایران اسلامی حاصل مجاهدت‌های گروهای مختلف از فرزندان هوشیار، مؤمن، شجاع و شهادت طلب است و باید گفت که سربازان گمنام امام زمان (عج) یکی از ستون‌های تضمین کننده امنیت ایران اسلامی هستند که در اوج اقتدار، شجاعت، مظلومیت و گمنامی در حال تأمین امنیت در مرزها و درون کشور هستند.

وی ادامه داد: جهاد تبیین بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب نیازمند بودجه و هزینه نیست، جهاد تبیین با چاپ بنر و شعار محقق نمی‌شود بلکه باید انقلابی در صحنه روایت واقعیت‌ها ورود پیدا کنیم تا واقعیت‌ها و دستاوردهای نظام تحریف نشود.

امام جمعه زرین شهر گفت: یکی از موضوعات مهم جهاد تبیین، بحث ملی شدن صنعت نفت است که باید اندیشمندان و محققان این موضوع را برای نسل جدید واکاوی کنند تا جوانان بدانند در روزهایی که اصلاً مباحث دین و مکتب مطرح نبود عناصر استکبار جهانی چگونه نفت و منافع ایران اسلامی را چپاول می‌کردند.

وی اضافه کرد: مردم ایران اسلامی سختی‌های بسیاری را تحمل کردند تا سرنوشت و منافع ایران به دست جوانان این مرز و بوم رقم بخورد.

کد خبر 562565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.