ترین‌های هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال از نگاه ایمنا+فیلم

در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر، هافبک پرسپولیس بهترین بازیکن هفته و ذوب‌آهن تیم برتر هفته شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر هر سه تیم بالای جدولی استقلال، پرسپولیس و سپاهان برابر رقبای خود پیروز شدند تا اختلاف امتیازات در بالای جدول حفظ شود. همچنین تیم‌های چهارم و پنجم جدول یعنی مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان نیز متوقف شدند تا سپاهانِ رده سومی فاصله بیشتری از آن‌ها بگیرد.

نتایج هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

ذوب‌آهن ۴- آلومینیوم صفر

گل‌گهر صفر- پیکان صفر

نساجی یک- سپاهان ۳

نفت مسجد سلیمان یک- پرسپولیس ۲

استقلال یک- صنعت نفت آبادان صفر

هوادار یک- مس رفسنجان یک

تراکتور یک- فولاد ۲

فجرسپاسی صفر- شهرخودرو یک

مروری خواهیم داشت بر ترین‌های هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال:

بازی هفته: ذوب آهن ۴- آلومینیوم صفر

دیدار شاگردان تارتار و خطیبی بسیار جذاب، پرگل و البته جنجالی از آب در آمد. در دیداری که شاید رکورد اخراج اعضای نیمکت‌های دو تیم شکسته شد، این ذوب‌آهن بود که به لطف ۱۰ نفره شدن حریف در لحظات پایانی نیمه نخست، به بردی پر گل دست یافت و صدرنشین نیمه دوم جدول شد!

تیم هفته: ذوب‌آهن

پس از پیروزی خوب هفته گذشته مقابل فولاد، آلومینیوم دیگر قربانی شاگردان تارتار در این هفته‌ها لقب گرفت. عملکرد خوب ذوب‌آهن در این هفته و پیروزی چهار گله برابر یکی از تیم‌های خوب این فصل، دلایل کافی برای انتخاب به عنوان بهترین تیم هفته است.

سرمربی هفته: محرم نویدکیا (سپاهان)

یکی از مربیان پیروز خارج از خانه در این هفته محرم نویدکیا بود. تیم او در این دیدار پس از پیش افتادن از حریف در نیمه دوم فوتبالی متفاوت از آنچه در این دو فصل از سپاهان دیده بودیم ارائه داد و به نوعی تقابل دفاعی با تیم‌های مطرح آسیایی را در نیمه دوم برابر نساجی تمرین کرد. این استراتژی محرم جواب هم داد و در نهایت تیمش به پیروزی سه بر یک رسید.

دروازه‌بان هفته: محمد ناصری (پیکان)

ناصری، دروازه‌بان پیکان مقابل یکی از زهردارترین خط حمله‌های لیگ یعنی گل‌گهر دروازه خود را بسته نگه‌داشت. او که در طول بازی چهار بار با واکنش‌های خوبش مانع گلزنی حریف شد، در پایان به عنوان بهترین بازیکن این دیدار انتخاب شد.

مدافع هفته: مصطفی بیژن (شهرخودرو)

بازی حیاتی و شش امتیازی قعر جدول به لطف پنالتی دقیقه ۹۶ مصطفی بیژن، مدافع و کاپیتان شهرخودرو به نفع این تیم به پایان رسید تا از حالا عملاً شهرخودرو بر خلاف هفته‌های اخیر شانس بقا در لیگ را داشته باشد. بیژن در روزی که ۱۴ نبرد موفق، شش بار قطع پاس و هفت بار دفع توپ داشت، بهترین بازیکن زمین هم شناخته شد. دانیال اسماعیلی‌فر و سینا شاه‌عباسی نیز دیگر مدافعان برتر هفته بودند.

هافبک هفته: رضا اسدی (پرسپولیس)

هافبک گران‌قیمت پرسپولیس در دیدار مقابل تیم پانزدهم جدول دو گل به ثمر رساند تا سه امتیاز خارج از خانه را برای تیمش به ارمغان بیاورد. اسدی در روزی که دو گل را با ضربه سر به ثمر رساند، پنج شوت، هشت نبرد هوایی موفق و شش بار دفع توپ داشت تا بهترین بازیکن زمین نیز لقب بگیرد.

مهاجم هفته: سجاد شهباززاده (سپاهان)

آقای گل فصل گذشته لیگ برتر در روزی که در غیاب مغانلو در نوک خط حمله سپاهان قرار گرفته بود با یک گل و یک پاس گل ارزش‌های خود را نشان داد و نقش ویژه‌ای در پیروزی پرگل سپاهان ایفا کرد.

گل هفته: حمید بوحمدان (فولاد)

در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر سه گل بسیار زیبا توسط بوحمدان، هافبک فولاد، منشأ، مهاجم مس رفسنجان و غلامعلی بیگی، مدافع نساجی به ثمر رسید و انتخاب گل برتر از میان این سه گل بسیار مشکل بود. در نهایت گل بوحمدان، هافبک دفاعی فولاد برابر تراکتور که از فاصله‌ای حدود ۴۰ متری به ثمر رسید به عنوان گل هفته انتخاب شد.

این گل را در ادامه مشاهده می‌کنید:

کد خبر 561484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.