اهدای ۲۲ سری جهیزیه به نوعروسان

رئیس کمیته امداد خوانسار گفت: امسال ۲۲ سری جهیزیه به ارزش ۳۳۴ میلیون تومان به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان اهدا شده است.

محمد جواد شهریاری دوست در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه امسال ۲۲ سری جهیزیه به ارزش ۳۳۴ میلیون تومان به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان اهدا شده است، اظهار کرد: این جهیزیه‌ها شامل یخچال، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، جارو برقی و تلویزیون بود که با کمک خیران و کمیته امداد استان تأمین شده است.

وی افزود: امسال هشت فقره کمک هزینه ازدواج به پسران تحت پوشش این نهاد پرداخت شد که این رقم به ازای هر نفر، شش میلیون تومان بود.

رئیس کمیته امداد خوانسار با اشاره به اهدای ۷۵ عدد تبلت به دانش آموزان تحت پوشش، گفت: ۲۱۲ میلیون تومان کمک هزینه تحصیلی به ۶۰۰ دانش‌آموز و ۲۶ دانشجوی تحت پوشش پرداخت شده است.

شهریاری دوست با اشاره به پرداخت ۱۷۴ میلیون تومان برای درمان مددجویان این نهاد، افزود: ۶۴ میلیون تومان برای پرداخت حق بیمه ۲۴ نفر زن سرپرست خانوار و مجری طرح اشتغال به سازمان تأمین اجتماعی پرداخت شده است.

وی گفت: امسال در بخش کمک به رفع سوءتغذیه ۱۵ کودک در مجموع ۱۳۵ میلیون تومان و برای کمک به ۲۰ مادر شیرده در مجموع ۲۲ میلیون تومان پرداخت شده است.

کد خبر 560709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.