لزوم حمایت از خانواده کارکنانی که حین خدمت دچار حادثه می‌شوند

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مدیریت شهری در راستای حمایت از خانواده کارکنانی که حین خدمت دچار حادثه می‌شوند و از دست می‌روند، اهتمام داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام منوچهر مهروی‌پور امروز _یکشنبه، یکم اسفندماه_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه زیبایی و تمیزی شهر حاصل فعالیت پاکبانان و کارگران خدمات شهری است، اظهار کرد: روز جمعه شاهد حادثه تلخی برای یکی از کارکنان خدمات شهری بودیم. در جریان انحراف یک خودرو از مسیر، یکی از پاکبانان در آستانه سال جدید دچار حادثه شد و جان سپرد؛ این در حالی است که وی به اذعان مسئولان مربوط تمام نکات ایمنی را رعایت کرده بود.

وی با بیان اینکه تا چه زمانی باید شاهد جان باختن کارکنان عرصه خدمات شهری باشیم، گفت: از شهردار و مسئولان معاونت مربوطه و همکاران شورای اسلامی شهر اصفهان می‌خواهم که در راستای حمایت از خانواده کارکنانی که حین خدمت دچار حادثه می‌شوند و از دست می‌روند، اهتمام داشته باشند.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه اقدامات حمایتی باید برای خانواده‌های کارکنانی که دچار حادثه حین خدمت می‌شوند، انجام شود، گفت: فشارهای اقتصادی بر قشر کارگر تأثیر زیادی داشته و متناسب نبودن افزایش حقوق کارگران نارضایتی این قشر را به دنبال داشته است، بنابراین در افزایش حقوق‌ها باید دقت ویژه‌ای نسبت به کارکنان خدمات شهری داشته باشیم.

کد خبر 556800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.