احتمال اعزام تنها یک بانوی دوومیدانی‌کار ناشنوا به المپیک

سرمربی تیم ملی دوومیدانی بانوان ناشنوا با اشاره به پایین بودن رکورد بانوان دوومیدانی‌کار برای شرکت در المپیک، گفت: این احتمال وجود دارد که تنها یک بانوی دوومیدانی‌کار به المپیک اعزام شود.

به گزارش ایمنا، مریم رستمی در گفت‌وگویی درباره وضعیت بانوان دوومیدانی‌کار ناشنوا برای شرکت در المپیک برزیل، اظهار کرد: در مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور بانوان که در یزد برگزار شد، سطح رکوردها به حدی پایین بود که تصور نمی‌کنم اعزامی به المپیک داشته باشیم. البته چهار نفر از برترین‌های این مسابقات، شناسایی شدند که درحال‌حاضر تحت حمایت فدراسیون ناشنوایان در اردوی غیرمتمرکز، تمرینات خود را پیگیری می‌کنند که در صورت بهبود رکورد، این احتمال وجود دارد که تنها یک بانوی دوومیدانی‌کار برای نخستین‌بار در المپیک ناشنوایان حضور پیدا کند.

وی درباره علت افت رکورد بانوان دوومیدانی‌کار ناشنوا، گفت: متأسفانه به دلیل تعطیلی اردوها و دوری از مسابقات، بانوان دوومیدانی‌کار تمرینات خوبی نداشتند و همین مسئله سبب شده تا با افت رکورد مواجه شوند.

رستمی خاطرنشان کرد: اگر شرایط اعزام بانوان دوومیدانی‌کار ناشنوا به المپیک فراهم نشود، ازآنجاکه سال آینده فدراسیون میزبان برگزاری مسابقات جهانی دوومیدانی است، این چهار نفر تحت حمایت فدراسیون تمرینات خود را پیگیری خواهند کرد تا در مسابقات جهانی شرکت کنند.

وی در پایان افزود: همان‌طورکه فدراسیون ناشنوایان تا به امروز حمایت‌های خوبی از بانوان دوومیدانی کار داشته است، امیدوارم این حمایت‌ها تداوم پیدا کند تا شاهد کم‌رنگ شدن حضور بانوان در رقابت‌های بین‌المللی نشویم.

منبع: ایسنا

کد خبر 552524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.