آیین اختتامیه مسابقات سراسری قرآن کریم با حضور وزیر ارشاد برگزار می‌شود

‌آئین اختتامیه چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از ساعت ۱۹ تا ۲۱ امشب - شامگاه جمعه - سوم دیماه - با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا از ستاد خبری چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، آئین اختتامیه این دوره از مسابقات از ساعت ۱۹ تا ۲۱ امشب (سوم دی ماه ۱۴۰۰) با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار خواهد شد.

سخنرانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، قرائت بیانیه هیئت داوران توسط غلامرضا شاه‌میوه اصفهانی، تلاوت قرآن کریم توسط نفر اول رشته قرائت این دوره از مسابقات، اجرای گروه نخست رشته همخوانی و مدیحه‌سرایی قرآن کریم این دوره از مسابقات و همچنین اعلام برگزیدگان بخش برادران، بخش خواهران و بخش کتابت این دوره از مسابقات از بخش‌های مختلف آئین اختتامیه چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم است.

براساس این گزارش، چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از ۲۹ آذر ماه در تالار اندیشه حوزه هنری تهران آغاز شد و امروز (سوم دی ماه) با برگزاری آئین اختتامیه به کار خود پایان می‌دهد.

منبع: ایرنا

کد خبر 544101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.