اسکوچیچ: تیم ملی متعلق به همه است، نه یک بازیکن خاص!

سرمربی تیم ملی در کنفرانس خبری پیش از دیدار با لبنان نسبت به دعوت نشدن طارمی، واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری قبل از بازی ایران در برابر لبنان، اظهار کرد: البته از اهمیت بازی فردا با خبریم و می‌دانیم این دیدار برای هر دو طرف از اهمیت زیادی برخوردار است. برای بازی فردا کاملاً آماده‌ایم و متمرکز هستیم که بتوانیم بهترین نتیجه را از بازی فردا بگیریم.

سرمربی تیم ملی با اشاره به عملکرد خوب لبنان در مرحله انتخابی، خاطرنشان کرد: می‌دانیم دیدار سختی پیش رو داریم. برای تیم لبنان هم احترام کافی قائل هستیم و می‌دانیم از سازمان دهی خوبی برخوردارند. لبنانی‌ها با بازی‌هایی که از خود در این گروه نشان داده‌اند، کار سختی را برای رقبایشان رقم زدند. با این حال از کیفیت خودمان نیز آگاهیم و مطمئن هستیم با حداکثر تلاش می‌توانیم نتیجه خوبی از این زمین بگیریم.

مهدی بازیکن فوق‌العاده‌ای است ولی ارزش‌هایی نیز وجود دارد!

اسکوچیچ در پاسخ به سوال خبرنگار لبنانی مبنی بر چرایی دعوت نشدن مهدی طارمی، تصریح کرد: تیم ملی برای همه ایران است و فقط متعلق به یک نفر، یک بازیکن یا یک مربی خاص نیست. مهدی بازیکن فوق‌العاده ای است و به آن نیاز داریم اما در عین حال ارزش‌هایی نیز وجود دارد که باید به آنها نیز احترام می‌گذاشتیم.

نشان داده‌ایم کیفیت لازم را داریم

وی در خصوص آنکه با توجه به صدر نشینی چند درصد شانس برای صعود به جام جهانی قائل است، گفت: نمی‌خواهم درباره احتمالاً صحبت کنم ولی نشان داده‌ایم کیفیت لازم را داریم. تمرکزمان روی هر دیداری است که پیش رو داریم و می‌دانیم با کیفیتی که داریم می‌توانیم مسیر انتخابی را با موفقیت طی کنیم.

کد خبر 534559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.