اعتراف به جنایتی هولناک در ویلای شمال

کشف جنازه مرد جوان پس از ۱۳ روز بی‌خبری، اعتراف به جنایتی هولناک در ویلای شمال، بازداشت عاملان فروش گوشت الاغ و اسب و قتل زن جوان با ضربه‌های چاقوی تیز شوهر را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جسد جوان غرق شده در چشمه گل رامیان پس از ۱۳ روز پیدا شد و فرماندار رامیان در این زمینه گفت: با تلاش تیم‌های غواصی از نیروهای دریایی جمهوری اسلامی (بندرعباس و بندر انزلی) و جمعیت هلال احمر گلستان و شهرداری گرگان، جسد جوان ۲۱ ساله از اهالی گنبدکاووس که شهریور امسال در منطقه چشمه گل رامیان غرق شده بود، پیدا شد.

جواد صادقلو اظهار کرد: جسد این جوان امروز از آب بیرون کشیده و تحویل پزشکی قانونی شد تا پس از انجام مراحل اداری جهت خاکسپاری در اختیار خانواده متوفی قرار گیرد.

وی ادامه داد: این جوان به اتفاق خانواده و برخی دوستان خود برای تفریح به منطقه چشمه گل رامیان آمده بود که در این چشمه طبیعی با عمق بالا غرق می‌شود، هنگام غرق شدن این جوان، بلافاصله تلاش مردم محلی برای نجات وی آغاز شد که بی‌نتیجه ماند.

فرماندار رامیان خاطرنشان کرد: در ادامه با حضور غواص‌های جمعیت هلال احمر گلستان جست‌وجو برای یافتن جسد این جوان ادامه یافت که راه به جایی نبرد و در نهایت تیم‌های غواصی از نیروی دریایی جمهوری اسلامی از بندرعباس و بندرانزلی به محل اعزام شدند که پس از چند روز تلاش جسد جوان غرق شده را پیدا و از آب بیرون کشیدند.

وی تصریح کرد: حدود دو سال پیش نیز یک مورد غرق‌شدگی در چشمه گل رامیان رخ داد که نیروهای امدادی بعد از هشت روز موفق به کشف جسد شدند.

اعتراف به جنایتی هولناک در ویلای شمال

مرد جوان به خاطر فرار از بدهی ۱۵ میلیون تومانی، زن میانسال را به قتل رساند و جسدش را داخل چاه ویلای شمال انداخت.

قتل یک زن میانسال در شمال رخ داد. انگیزه این قتل فرار از بدهی مالیاتی بود. مرد جوان که بدهی ۱۵ میلیون تومانی داشت مرتکب قتل شد. جسد زن میانسال پس از یک ماه از وقوع قتل پیدا شد.

مرد جوانی به پلیس رفت و از ناپدید شدن مادر میانسالش به نام حمیده که تنها زندگی می‌کرد خبر داد و به‌دنبال شکایت مرد جوان تحقیقات به دستور بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی پایتخت آغاز شد.

در نخستین گام کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی پایتخت به بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل خانه زن ۵۰ ساله پرداختند. دوربین‌ها نشان می‌داد که حمیده از خانه خارج شده، اما دیگر برنگشته است.

در حالی که بررسی‌ها در این پرونده ادامه داشت، کارآگاهان مطلع شدند از حساب بانکی حمیده پول برداشت شده است. تحقیقات نشان می‌داد که پول برداشت شده از حساب وی به حساب مردی به نام سیروس واریز شده است.

سیروس بلافاصله دستگیر، اما مدعی شد که کارت بانکی‌اش دست مرد جوانی به نام امیر بوده و انتقال وجه نیز از سوی او انجام شده است. با مشخص شدن این موضوع پس از هماهنگی‌های قضائی با بازپرس سهرابی، امیر شناسایی شد.

از سویی در تحقیقات مشخص شد امیر ۳۰ ساله یکی از بستگان حمیده بوده است. مرد جوان زمانی که در مقابل افسر پرونده‌اش قرار گرفت ابتدا منکر جنایت شد، اما زمانی که با مدارک و شواهد پلیسی مواجه شد به قتل ناخواسته زن تنها اعتراف کرد.

با اعتراف مرد جوان به جنایت، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی راهی محل شده و در بازرسی از چاه جسد زن میانسال را حدود یک ماه پس از جنایت کشف کردند.

دستگیری تبهکار حرفه‌ای در تعقیب و گریز پلیس

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق یک دستگاه خودرو در جریان تعقیب و گریز، خبر داد.

کرم یوسفوند اظهار کرد: کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی حین گشت‌زنی در محدوده بزرگراه شهید فهمیده به یک دستگاه خودرو مزدا ۳ به همراه راننده و در حال حرکت مظنون می‌شوند، پس از استعلام مشخص می‌شود که خودروی مذکور دارای سابقه سرقت از حوزه استحفاظی کلانتری ۱۰۵ سنایی، است.

وی ادامه داد: پس از فرمان ایست پلیس، راننده اقدام به فرار کرده و در نهایت پس از مسافتی و ابتدا شلیک تیر هوایی و شلیک به لاستیک عقب خودرو، با وجود نقص فنی به سمت به سمت ضلع شرقی استادیوم آزادی و سپس بزرگراه حکیم، تغییر مسیر می‌دهد. خودرو پس از برخورد با سه دستگاه خودروی عبوری در بزرگراه حکیم متوقف و راننده دستگیر شد.

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی فاتب تصریح کرد: کارآگاهان پس از متوقف شدن خودرو و دستگیری راننده آن با بررسی شاسی و موتور خودرو مزدا متوجه می‌شوند پلاک اصلی دارای سابقه سرقت است که نهایتاً خودرو به پارکینگ منتقل و متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل اداره دوم پلیس آگاهی شد.

بازداشت عاملان فروش گوشت الاغ و اسب

عاملان ذبح و توزیع گوشت الاغ و اسب در یکی از روستاهای حاشیه تهران دستگیر شدند و معاون نظارت بر اماکن عمومی پایتخت از دستگیری عاملان ذبح و توزیع گوشت الاغ و اسب در یکی از دامداری‌های جنوب تهران خبر داد و گفت: در بازرسی از این دامداری ۱۰ رأس اسب و یک رأس الاغ و یک لاشه اسب ذبح شده و ۵۰ کیلوگرم گوشت الاغ کشف شد.

نادر مرادی اظهار کرد: خبری در خصوص ذبح چند رأس اسب و الاغ در یک دامداری در حوالی یک از روستاهای حاشیه شهر تهران دریافت کردیم که با توجه به اهمیت موضوع و هماهنگی با مرجع قضائی، تیمی از مأموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی و پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی پایتخت به همراه نمایندگان سازمان دامپزشکی تهران به آدرس مذکور، اعزام شدند.

وی تصریح کرد: در حین ورود و در ابتدای کار متصدی این دامداری از ورود مأموران جلوگیری که با رعایت حقوق شهروندی و تفهیم حکم قضائی، از این دامداری بازدید شد که در بررسی‌های اولیه یک لاشه اسب و ۵۰ کیلو گوشت الاغ و همچنین ۱۰ رأس اسب و یک رأس الاغ که برای ذبح به این مکان منتقل شده بودند، کشف شد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پایتخت با بیان اینکه در این رابطه متصدی این دامداری دستگیر و برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد، خاطر نشان کرد: تلاش برای دستگیری سایر مرتبطان این پرونده همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد.

قتل زن جوان با ضربه‌های چاقوی تیز شوهر

درگیری ناشی از اختلاف خانوادگی منجر به قتل زن جوانی در همدان شد و جانشین فرمانده انتظامی استان همدان در این زمینه گفت: بروز اختلاف خانوادگی بین یک زوج منجر به قتل زن جوان در منطقه اعتمادیه شهر همدان شد.

رضا زارعی اظهار کرد: با اعلام گزارش یک فقره قتل به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، تیم ویژه بررسی صحنه جرم در محل حاضر و به بررسی ابعاد و زوایای این موضوع پرداختند.

وی ادامه داد: بر اساس نتایج حاصله از شواهد و مدارک موجود و همچنین اعترافات، مرد جوانی به علت اختلاف خانوادگی، همسر خود را با ضربات چاقو به قتل رسانده و پس از قتل همسرش موضوع را به برادر خود اطلاع می‌دهد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان همدان با بیان اینکه صحنه قتل با حضور مقتول و عوامل و کارشناسان مربوطه بازسازی شد، تصریح کرد: مهمترین علت بروز این قبیل حوادث، ناتوانی افراد در کنترل خشم است.
به گفته وی، قاتل پس از تشکیل پرونده، تحویل مرجع قضائی شد.

کد خبر 524087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.