استقبال از کالای ایرانی در سوئیس

رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و سوئیس با اشاره به افزایش تجارت دو کشور از ابتدای امسال و استقبال از کالای ایرانی، گفت: محصولات کشاورزی و قطعات تجهیزات پزشکی در صدر فهرست صادراتی ایران به سوئیس قرار دارند.

به گزارش ایمنا، شریف نظام‌مافی، با بیان اینکه در دو ماه نخست سال جاری بخش خصوصی افزایش تجارت با سوئیس را به‌طور حقیقی لمس کرده است، اظهار کرد: با توجه به اینکه بازار این کشور از کیفیت کالاهای ایرانی شناخت بهتر و دقیق‌تری به دست آورده است، با استقبال بیشتری برای خرید محصولات مواجه هستیم که افزایش تجارت را به دنبال داشت.

وی با بیان اینکه بازار ایران نیز همواره برای کالاهای سوئیسی مناسب بوده است، گفت: غلات، دارو و تجهیزات پزشکی از اولویت‌های واردات از این کشور هستند که در دو ماه نخست سال جاری در واردات این کالاها رشد قابل توجهی را شاهد بودیم.

رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و سوئیس با بیان اینکه برای حفظ این روند رشد باید مشکلات بانکی تحت توافق FATF رفع شود، تصریح کرد: محصولات کشاورزی و قطعات تجهیزات پزشکی در صدر فهرست صادراتی ایران به سوئیس قرار دارند و پس از آنها، اقلام نیمه صنعتی، پلاستیک، گلاب و ادویه از دیگر کالاهایی است که در این کشور بازار دارند.

منبع: ایرنا

کد خبر 497678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.