جدال حساس ذوبی‌ها در آبادان

در حساس‌ترین بازی‌های دور برگشت مرحله نخست پلی‌آف لیگ‌برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور فردا (دوشنبه) دو تیم نفت آبادان و ذوب‌آهن به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش ایمنا، رقابت‌های دور برگشت مرحله نخست پلی‌آف لیگ ‌ّبرتر بسکتبال باشگاه‌های کشور فردا –دوشنبه ۱۹ فروردین ماه از ساعت ۱۶ به میزبانی چهار شهر برگزار خواهد شد تا تکلیف چهار تیم صعودکننده به مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات مشخص شود.

پتروشیمی - نیروی زمینی

بازی نخست این دو تیم به میزبانی ارتشی‌ها برگزار شد که نتیجه خوبی را برای آن‌ها در پی نداشت و با نتیجه ۱۰۳-۴۹ نتیجه را به تیم صدرنشین پتروشیمی واگذار کردند. با توجه به اینکه نمی‌توان نیروی زمینی را حریف جدی برای ماهشهری‌ها دانست، به نظر می‌رسد تکلیف یکی از تیم‌های صعود کننده به مرحله نیمه‌نهایی از الان مشخص است و باید شاگردان مهران حاتمی را نخستین تیم حاضر در نیمه‌نهایی دانست. بازی برگشت این دو تیم فردا و به میزبانی پتروشیمی برگزار خواهد شد.

شیمیدر تهران - پگاه ایران

اما در دومین دیدار از بازی‌های فردا (دوشنبه) شاهد دربی پایتخت خواهیم بود که بازی نخست آن‌ها با نتیجه ۷۷ بر ۵۰ به سود شاگردان محمدرضا اسلامی در شیمیدر پایان یافته است. با توجه به این موضوع که شیمیدر در پنجره خرید بازیکن خارجی یک بازیکن دیگر را در اختیار گرفته است، قطعاً شاهد قدرتمندتر شدن این تیم خواهیم بود و از این‌رو می‌توان این تیم را جدی‌تر از قبل مدعی قهرمانی دانست. این بازی به میزبانی تالار بسکتبال آزادی برگزار می‌شود و تیم شیمیدر به عنوان میزبان در زمین حاضر خواهد شد.

شهرداری گرگان - آویژه صنعت

در سومین دیدار فردا (دوشنبه) نیز تیم شهرداری گرگان میزبان نماینده مشهد خواهد شد. گرگانی‌ها که در بازی رفت با درخشش پری پتی، بازیکن خارجی خود با نتیجه ۸۶ بر ۷۷ میزبان خود را در مشهد شکست داده‌اند، حالا با توجه به میزبانی در بازی برگشت فرصت مناسبی دارند تا با کسب دومین پیروزی در این مرحله، به نیمه‌نهایی لیگ‌برتر صعود کنند.

پالایش نفت آبادان - ذوب‌آهن اصفهان

در آخرین بازی فردا (دوشنبه) نیز آبادانی‌های سخت‌کوش میزبان حریف اصفهانی هستند. بازی رفت این دو تیم در اصفهان یکی از جذاب‌ترین بازی‌های مرحله پلی‌آف بود و در پایان این آبادانی‌ها بودند که با نتیجه نزدیک ۶۹ بر ۶۵ شاگردان فرزاد کوهیان را شکست دادند تا شانس صعود خود به نیمه‌نهایی را به دلیل میزبانی در بازی برگشت بیشتر کنند. نفتی‌ها با کسب دومین پیروزی در آبادان می‌توانند راهی مرحله نیمه‌نهایی شوند که به دلیل نزدیک بودن قدرت دو تیم به یکدیگر می‌توان این بازی را حساس‌ترین بازی این هفته دانست.

برنامه بازی‌های دور برگشت مرحله دوم پلی‌آف لیگ‌برتر بسکتبال به شرح زیر است:

دوشنبه ۱۹ فروردین ماه - ساعت ۱۶

پتروشیمی - نیروی زمینی (ماهشهر)

شیمیدر تهران - پگاه ایران (تالار بسکتبال آزادی)

شهرداری گرگان - آویژه صنعت (گرگان)

پالایش نفت آبادان - ذوب‌آهن اصفهان (آبادان)

نتایج دیدارهای دور رفت مرحله نخست پلی‌آف

شیمیدر ٧٧ - پگاه ۵۰

ذوب آهن ۶۵ - نفت آبادان ۶۹

شهرداری گرگان ٨٨ - آویژه صنعت ۷۷

نیروی زمینی ۴۹ – پتروشیمی ۱۰۳

کد خبر 372358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.