ما ایرانیم و حالا حالا در حسرت فینال

صد و بیست و سومین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد. 

به گزارش ایمنا،"ما ایرانیم و حالا حالا در حسرت فینال"عنوان اصلی این رسانه است که به تشریح دیدار شب گذشته تیم های ملی ایران و ژاپن در رقابت های جام ملت های آسیا پرداخته که به شکست سه بر صفر تیم ملی کشورمان و خداحافظی از فینال این دوره رقابت ها انجامید.

"الان پایان اینجاست" دیگرتیتر مهم صفحه اول این رسانه الکترونیک است که اشاره به صحبت های کارلوس کی روش پس از پایان دیدار تیم های ایران و ژاپن دارد که وی اظهار داشت: مطالب زیادی برای گفتن وجود ندارد مهمترین مسئله این است که بازی رقابتی را شاهد بودیم به خصوص در نیمه نخست تا اینکه یک اشتباه ساده و مظلومانه از تیم ما رخ داد که همه چیز را بر هم ریخت و یک شکست احساسی را رقم زد. اکنون ساده ترین نوع صحبت کردن این است که یک آهنگ معروف را به شما یادآوری کنم، الان پایان اینجاست.
"تلخ ترین ویژه برنامه "فوتبال به وقت اصفهان" در فرهنگسرای اسوه" عنوان دیگر  صد و بیست و  سومین شماره روزنامه فوتبال اصفهان است که به پخش خانوادگی دیدار شب گذشته تیم های ملی ایران و ژاپن که به برتری تیم ژاپنی انجامید اشاره کرده و یکی از معدود برنامه های تلخ "فوتبال به وقت اصفهان" رقم خورده که حاضرین با حسرت و اندوه سالن را ترک کرده اند .

برای مشاهده صفحات فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 366068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.