آرا: لیگ امسال خوش‌آیند نیست

سرمربی تیم والیبال بانوان نامی‌نو گفت: در لیگ امسال پنج تیم حضور دارند که این اتفاق خوش‌آیند والیبالی‌ها نیست و توازن در لیگ ایجاد نشده است چرا که رقابت قهرمانی فقط بین چند تیم که تمرینات منظم خود را پیگیری کردند و چند سالی است حضوری فعال در لیگ دارند به‌وجود می آید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لیگ برتر والیبال بانوان کشور از روز پنجشنبه -۲۴ آبان ماه- آغاز خواهد شد که در این لیگ تیم نامی‌نو به عنوان یکی از نماینده‌های استان اصفهان در این لیگ حضور خواهد داشت. راحله آرا سرمربی این تیم درگفتگو با خبرنگار ایمنا درباره وضعیت این تیم گفت: در روز ۱۵ مهر که تاریخ قرعه کشی لیگ برتر والیبال بود، با تصمیم باشگاه نامی‌نو قرار شد که در لیگ برتر بانوان با نام همین باشگاه حاضر شویم.

وی ادامه داد: ۲۴ مهرماه فراخوانی زده شد و از نیروهایی که مایل به حضور در تیم بودند دعوت به عمل آمد و تقریبا از اوایل آبان تمرینات را آغاز کردیم. در ترکیب تیم بیشتر جوانان اصفهان هستند زیرا اکثر جوانان و امیدها با تیم ذوب‌آهن قرارداد امضا کرده بودند. همچنین از دو ملی‌پوش نیز خواهش کردیم که در تیم و در کنار این بچها حضور داشته باشند تا کاری نو را در اصفهان آغاز کنیم.

سرمربی تیم نامی‌نو با اشاره به اهداف این تیم در لیگ برتر، اظهار کرد: در ابتدا دو هدف مختلف را مدنظر قرار دادیم، اول اینکه تیمی در سطح قهرمانی ببندیم اما با توجه به اینکه برخی از والیبالیست ها لژیونر شدند و تعداد بازیکنان سطح یک کشور ریزش کرد این امر کمی سخت به نظر می رسد. از سوی دیگر اکثر بازیکنان سطح اول با تیم پیکان قرارداد داشتند و جذب این بازیکنان نیازمند بستن قراردادهای سنگین بود که در سیاست‌گذاری باشگاه چنین چیزی وجود نداشت و ما هم قصد تحت فشار گذاشتن باشگاه را نیز نداشتیم که به همین دلایل تصمیم گرفتیم به هدف دوم خود یعنی بومی گرایی و پرداختن به بچه‌های اصفهانی و معرفی کردن نام‌های نو بپردازیم.

آرا با بیان این نکته که ترکیب لیگ خیلی خوش‌آیند نیست، تاکید کرد: در لیگ امسال پنج تیم حضور دارند که این اتفاق خوش‌آیند والیبالی‌ها نیست و توازن در لیگ ایجاد نشده است چرا که رقابت قهرمانی فقط بین چند تیم که تمرینات منظم خود را پیگیری کردند و چند سالی است حضوری فعال در لیگ دارند به‌وجود می آید.

وی درباره بازی نامی‌نو مقابل پیکان در هفته اول مسابقات خاطرنشان کرد: پیکان تقریبا تیم ملی است و تعداد زیادی از بازیکنان درجه یک تیم ملی در خدمت این تیم هستند. پیکان تیم با شخصیتی است و در بازی پنجشنبه تجربه خوبی برای جوانان ما خواهد بود ولی باید در این دیدار با هدف به میدان برویم.

کد خبر 358554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.