۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸
اصفهان دو درجه سردتر می‌شود

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: میانگین دمای هوای استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده دو درجه سانتی گراد کاهش می یابد.

نازنین زهرا سیدان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی دو  روز آینده، اظهار کرد: در این بازه زمانی، از فردا جو نسبتاً ناپایدار بر استان حاکم می‌شود و از اوایل هفته آینده تشدید خواهد شد.

وی با بیان اینکه دیروز در مناطق غرب بارش پراکنده باران به همراه وزش باد نسبتاً شدید را داشتیم، افزود: از فردا مناطق غربی، شمال شرق و جنوب استان افزایش ابر به همراه وزش باد نسبتاً شدید و احتمال بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان ادامه داد: اوایل هفته آینده با عبور امواج ناپایدار شرایط  برای افزایش ابر و وزش باد  شدید و احتمال بارش رگباری باران برای مناطق غربی و شمالی استان پیش بینی می‌شود به طوری که طوفان لحظه ای و در برخی از نقاط استان را خواهیم داشت.

وی در خصوص وضعیت دمای استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده اضافه کرد:میانگین دمای هوای استان اصفهان در این بازه زمانی تا دو درجه کاهش پیدا خواهد کرد و این افت دما از روز شنبه تا پنج  درجه کاهش دما روبه‌رو خواهیم بود.

سیدان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت آینده کمینه دمای هوای اصفهان۱۴ درجه و بیشینه دمای هوای این شهر نیز ۳۰ درجه  سانتی گراد پیش بینی می‌شود، افزود: در این بازه زمانی بویین میاندشت با دمای پنج درجه سانتی گراد خنک‌ترین و چوپانان با دمای ۳۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی می‌شوند.

کد خبر 355038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.