جمع‌آوری ۱۲۰ معتاد متجاهر در اصفهان طی ۷۲ ساعت

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان از جمع‌آوری ۱۲۰ معتاد متجاهر در راستای اجرای طرح جمع‌آوری معتادان و پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در شهر اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، احمد نیکبخت اظهار کرد: در راستای اجرای طرح کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و پاک‌سازی نقاط آلوده از وجود افراد پرخطر، طرح جمع‌آوری معتادان در ۷۲ ساعت گذشته در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی و با شناسایی محلات هدف و آلوده، ۱۲۰ معتاد متجاهر در سطح شهرستان اصفهان جمع‌آوری و برای سپری کردن مراحل درمان به مراکز بازپروری و ترک اعتیاد معرفی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و با شناسایی نقاط آلوده، طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت مقابله با پدیده شوم مواد مخدر در سطح استان اجرایی خواهد شد و شهروندان می‌توانند اخبار خود در خصوص فعالیت خرده فروشان مواد مخدر و حضور معتادان متجاهر ولگرد در سطح محلات را از طریق شماره ستاد خبری پلیس مبارزه مواد مخدر اصفهان با تلفن ۲۱۸۲۵۴۶۲ در اختیار پلیس قرار دهند.

کد خبر 756055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.