۲۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴
عاشورا هوای اصفهان بارانی است

کارشناس پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: برای مناطق غرب و شمال به ویژه در روز پنجشنبه بارش باران پراکنده و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

ساناز جعفری در در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی سه روز آینده اظهار کرد: در این بازه زمانی، جوی نسبتاً ناپایدار بر آسمان استان حاکم است.

وی با بیان اینکه بر این اساس نقشه‌های هواشناسی در اکثر مناطق آسمانی ابری و گاهی با افزایش ابر روبه‌رو خواهیم بود، افزود: برای مناطق غرب و شمال  به ویژه در روز پنجشنبه  بارش باران پراکنده و رعد و برق  پیش بینی می‌شود.

وی در خصوص وضعیت دمایی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده اضافه کرد: دمای هوای استان اصفهان دو تا شش درجه سانتی‌گراد کاهش پیدا می کند و این روند کاهش تا پایان هفته ادامه خواهد داشت

جعفری با بیان اینکه اینکه دمای هوای شهر اصفهان طی ۲۴ساعت آینده در گرم‌ترین ساعت به دمای ۳۴ درجه و در خنک ترین ساعات بامداد فردا نیز به دمای ۱۸ درجه سانتی گراد می‌رسد، اظهار کرد: در این بازه زمانی بویین و میاندشت با دمای پنج  درجه سانتی‌گراد سردترین و خورو بیابانک و چوپانان با دمای ۳۷ درجه سانتی گراد گرمترین منطقه استان پیش بینی می‌شود.

کد خبر 353672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.