زمان آمادگی تیم برای نخستین دیدار کم بود/با تیم ملی بازی کردیم، نه لارستان

سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان گفت: زمان کمی برای آماده شدن در هفته نخست لیگ برتر داشتیم و تمرینات تیم کمی دیر شروع شد اما قطعاً در ادامه مسیر شرایط بهتری خواهیم داشت.

اعظم قینانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص نخستین دیدار تیمش مقابل شهید چمران لارستان در هفته نخست مسابقات لیگ برتر، اظهار کرد: روز گذشته سپاهان برای رویارویی با تیم ملی هندبال وارد میدان شد نه تیم لارستان، چراکه کلونی تیم ملی هندبال بانوان در تیم شهید چمران لارستان جمع شده است.

اشتباه بازیکنان موجب اختلاف امتیاز شد

وی با بیان اینکه در نیمه نخست شروع خیلی خوبی داشتیم و با ثبت نتیجه ۸ بر ۱۱ اختلاف زیادی با حریف نداشتیم، ادامه داد: البته می‌توانستیم نتیجه‌ بهتری هم کسب کنیم اما با از دست دادن چندین موقعیت تک به تک و اشتباهاتی که بازیکنان داشتند اختلاف امتیازمان بیشتر شد. از عملکرد بازیکنانم در نیمه نخست راضی هستم اما نیمه دوم اصلاً راضی کننده نبود.

سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان با تأکید بر اینکه بازیکنان تیم خیلی دیر جمع شدند، گفت: دو رور قبل از اعزام به لارستان همه بازیکنان تیم جمع شدند،  در مجموع دو هفته تمرین مستمر داشتیم و کمی دیر تمریناتمان شروع شد. فاصله زمانی کمی برای بستن تیم لیگ برتری داشتیم، البته علت هم این بود که خودم درگیر مسابقات آموزشگاه‌ها بودم و از ۲۵ مردادماه تمرینات مستمر تیم شروع شد.

قینانی با بیان اینکه در ادامه مسیر شرایط تیم خیلی بهتر می‌شود، تصریح کرد: احتمال برگشت تیم ذوب آهن به جمع تیم‌های حاضر در لیگ برتر امسال وجود دارد و فکر می‌کنم تا امروز شرایط برای برگشت این تیم مهیا شود. در حال حاضر بهترین تیم لیگ برتر امسال لارستان است چرا که کلونی ملی‌پوشان است و ۹۵ درصد ملی‌پوشان که قرار است امسال در مسابقات آسیایی بازی کنند در این تیم حضور دارند. تأسیسات و نفت و گاز گچساران هم خوب هستند اما از سایر تیم ها شناختی ندارم چون تا الان با این تیم‌ها بازی نداشته‌ایم. همه تیم‌هایی که امسال یارگیری کرده‌اند متفاوت‌تر از سال گذشته در لیگ برتر شرکت می کنند که امیدوارم در ادامه مسیر سپاهان بهترین نتایج و شرایط را به دست آورد.

اگر ذوب آهن نیاید، از این تیم بازیکن جذب می‌کنیم

وی با اشاره به اینکه ترکیب تیمی که مقابل لارستان به میدان رفت همان نفرات فصل گذشته بود، خاطرنشان کرد: تا الان دو بازیکن ملی‌پوش را به ترکیب تیم اضافه کرده‌ایم که روز چهارشنبه به جمع تیم پیوستند و هنوز هماهنگی لازم را با تیم کسب نکرده‌اند، البته اگر لژیونر شوند آن‌ها را از دست خواهیم داد ولی سایر بازیکنان بومی هستند. گلر تیم بسیار خوب است و در بازی روز گذشته نیز کار خود را به نحو احسن انجام داد. در ادامه مسیر قصد داریم یکی از بازیکنان فصل گذشته شهرداری شاهین‌شهر را هم اضافه کنیم.

سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان ادامه داد: باید منتظر بمانیم که چه شرایطی برای تیم ذوب آهن پیش می‌آید، امیدوار هستم  این تیم در لیگ بماند چون زحمات زیادی برای آن کشیده شده، اما در غیر اینصورت شاید یکی دو نفر از بازیکنان آن‌ها را جذب کنیم.

کد خبر 352228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.