انتقال تبریزی به استقلال در گرو پرداخت میلیاردی+عکس

باشگاه ذوب آهن مبلغ انتقال مرتضی تبریزی به استقلال تهران را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، باشگاه استقلال تهران قبل از آغاز فصل گذشته لیگ برتر به دنبال جذب مرتضی تبریزی بود و حتی گفته می شد پیوستن این بازیکن به استقلال قطعی شده و تبریزی را با پیراهن استقلال خواهیم دید. اما حضور قلعه نویی در تیم فوتبال ذوب آهن معادلات را بر هم زد و تبریزی ترجیح داد تا اتمام قرارداد خود در ذوب آهن بماند. فصل خوب ذوب آهن و تبریزی با نایب قهرمانی لیگ برتر خاتمه یافت تا بار دیگر اخبار ضد و نقیض انتقال تبریزی به استقلال به گوش برسد.

در همین اخبار بود که باشگاه استقلال تهران با ارسال نامه ای رسمی به باشگاه ذوب آهن، خواستار انتقال مرتضی تبریزی به این باشگاه شد اما پس از آن شایعات بر سر مبلغ رضایت نامه تبریزی به اوج خود رسید و حتی یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال مبلغ پیشنهادی ذوب آهن را ۴ میلیارد تومان عنوان کرد. مبلغی که کمی غیر معقول به نظر می رسید و باشگاه ذوب آهن نیز اعلام کرد مبالغ مطروحه مورد تایید این باشگاه نیست و جواب باشگاه استقلال به صورت مکتوب اعلام خواهد شد.

امروز سعید آذری با ارسال نامه ای به امیرحسین فتحی، مدیرعامل جدید باشگاها استقلال مبلغ رضایت نامه تبریزی را یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعلام کرده و تنها ۳ روز برای پرداخت این مبلغ به باشگاه استقلال فرصت داده است.

همچنین باشگاه ذوب آهن ابراز امیدواری کرده با جذب مرتضی تبریزی، باشگاه استقلال نماینده ای شایسته در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا باشد.

کد خبر 349107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.