تسویه حساب‌های تلگرامی خبرساز شد

اختلاف علی کریمی، سرمربی این‌روزهای سپیدرود رشت با مدیران اصفهانی فدراسیون فوتبال و ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان تبدیل به سوژه روز فوتبال ایران شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یکی از به یادماندنی‌ترین و البته عجیب‌ترین روزهای تاریخ فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۰۶ رقم خورد و صحنه لگد زدن علی کریمی به ساک پزشکی کنار نیمکت تیم ملی بازتابی جهانی پیدا کرد. در آن روزها کریمی بازیکن تیم ملی بود و خیلی‌ها عصبانیتش را بر مبنای حساسیتش نسبت به نتایج تیم ملی گذاشتند، اما در این ۱۲ سالی که از جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان تا نشستن علی کریمی بر روی نیمکت سپیدرود رشت پشت سر گذاشته شده، بارها و بارها این ستاره محبوب فوتبال ایران دست به بیان اعتراضاتش در قالب موضوعات مختلف زده است. از افشاگری در  مورد مسائل پشت پرده تیم ملی گرفته تا اختلاف تمام نشدنی با علی دایی و پرداختن به موضوعات اقتصادی و مسائل مربوط به حوزه سیاست، همه و همه در سبد انتقاد علی کریمی قرار گرفته، ولی به نظر می‌رسد که در این چند ماه گذشته کاسه صبر ستاره عصیانگر فوتبال ایران لبریز شده و با توجه به ضریب نفوذ فضای مجازی و نرم‌افزارهای ارتباطی این روزها، علی کریمی گاهی به فاصله یک دقیقه رگبار انتقادات خودش را به جامعه هدف گشوده است.

داستان اختلاف علی کریمی و مدیران اصفهانی فدراسیون فوتبال موضوع جدیدی نیست و از همان ابتدای فصل که بحث حضور علی کریمی بر روی نیمکت نفت تهران و جابجایی چند باره او با حمید درخشان رسانه‌ای شد، انتقادات کریمی نسبت به فدراسیون فوتبال و به خصوص مهدی تاج، رییس این فدراسیون شروع شد و تا به امروز هم ادامه دارد. سرمربی سابق نفت تهران اعتقاد داشت که فدراسیون فوتبال نسبت به مسائل مدیریتی باشگاه نفت طلاییه بی‌تفاوت بوده و اعتبار این ستاره سابق فوتبال ایران را زیر سوال برده است.

کریمی در کانال تلگرامی خودش بارها علیه مدیران فدراسیون و موضوعات مالی این حوزه صحبت کرده و حتی به قول خودش اسنادی را هم منتشر کرده تا شمشیر را علیه فدراسیون از رو ببندد. البته این تنها موضوع جنجالی مربوط به کریمی نبوده و او که چند هفته‌ای است به عنوان سرمربی بر روی نیمکت تیم سپیدرود رشت نشسته و البته نتایج خوبی هم نگرفته، با پرتاب لوگوی میکروفن پربیننده‌ترین برنامه ورزشی تلویزیون و تهیه‌کننده آن یعنی عادل فردوسی‌پور انتقاد کرد و به مانند گذشته این موضوع را به کانال تلگرامی خودش هم کشاند تا در عرض سه روز، به یک باره تبدیل به "بدمن" فوتبال ایران شود.

با این حال به نظر می رسد که همچنان این پرونده باز باشد و دیروز خود کریمی ادعا کرد که ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان بابت انتشار برخی پست‌ها در اینستاگرام از وی شکایت کرده است، کریمی این مسأله را به اختلافش به تاج و محمدرضا ساکت و حمایت اصفهانی‌ها از همشهریان خودشان در فدراسیون فوتبال ربط داد. البته روابط عمومی فدراسیون فوتبال با انتشار یک بیانیه اعلام کرد که این فدراسیون شکایتی از کریمی نداشته، ولی با این حال با توجه به روحیات خاص جادوگر فوتبال ایران و صراحت لهجه‌ای که دارد بدون شک تا پایان فصل این پرونده باز است و هرچه که پیش برویم، باید شاهد رفتارهای عجیب‌تری از جانب کریمی هم باشیم.

کد خبر 336644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.