میزبانی از جام باشگاه‌های کشتی جهان جوانان اصفهانی را به ورزش تشویق می‌کند

استاندار اصفهان گفت: هر میزبانی در شناساندن استان اصفهان و تشویق مردم و جوانان به ورزش بسیار موثر است و میزبانی از مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان نیز از این قاعده مستثنی نیست.

محسن مهرعلیزاده در حاشیه دیدار با سهراب مرادی قهرمان اصفهانی وزنه‌برداری جهان، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایمنا در مورد میزبانی شهر اصفهان از مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان، اظهار کرد: هر میزبانی در شناساندن استان اصفهان و تشویق مردم و جوانان به ورزش بسیار موثر است و میزبانی از مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان نیز از این قاعده مستثنی نیست.

وی در مورد علاقه بیشتر مردم به ورزش فوتبال و تأثیر این میزبانی در علاقه مردم به کشتی فرنگی افزود: چون فوتبال بیشتر در رسانه‌ها مطرح شده است مردم بیشتر به آن علاقمند شده‌اند اما موفقیت‌های ورزشکاران ایرانی مانند سهراب مرادی در وزنه‌برداری، مردم را به سایر رشته‌ها هم علاقمند می‌کند.

استاندار اصفهان ادامه داد: کسب این قهرمانی‌ها و همچنین میزبانی از رویدادهایی مانند مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان جوانان را به سمت رشته‌های غیر فوتبالی نیز سوق می‌دهد.

چهارمین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان روزهای ۲۳ و ۲۴ آذرماه به میزبانی شهر اصفهان در سالن ۶۰۰۰ نفری ۲۵ آبان برگزار می‌شود. تماشای این مسابقات برای علاقمندان رایگان است.

کد خبر 331665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.