بیمه رازی، نماینده اصفهان در جام باشگاه‌های کشتی جهان/ مشارکت شهرداری در برگزاری مسابقات

نایب‌رییس هیأت کشتی استان اصفهان از حضور تیم بیمه رازی اصفهان در چهارمین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان خبر داد.

ایرج حیدری در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد جزئیات برگزاری چهارمین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان در اصفهان اظهار کرد: ۱۰ تیم خارجی به همراه تیم‌های بیمه رازی اصفهان، سینا صنعت ایذه و شهدای مدافع حرم قم در این دوره از مسابقات شرکت می‌کنند. ۲ تیم خارجی امشب وارد اصفهان می‌شوند و سایر تیم‌ها نیز فردا به اصفهان می‌آیند.

وی با اشاره به استقرار تمام تیم‌های داخلی و خارجی در هتل خواجو، افزود: تیم سینا صنعت ایذه از ۲ روز پیش در اصفهان حضور دارد و تیم شهدای مدافع حرم قم نیز امشب در هتل محل اسکان تیم‌ها مستقر می‌شود.

حیدری با اشاره به مشارکت شهرداری و شورای اسلامی شهر اصفهان در مباحث فرهنگی، تبلیغات سطح شهر و اطلاع‌رسانی مسابقات گفت: در مجموع ۵۰ هزار دلار جایزه نقدی از طرف یکی از اسپانسرهای مسابقات در نظر گرفته شده است که به تیم‌های اول تا سوم تعلق می‌گیرد.

وی در مورد شرایط تیم بیمه رازی اصفهان بیان داشت: بیمه رازی تیم قدرتمندی است و مقرر شد این تیم به نام بیمه رازی اصفهان در مسابقات حضور یابد و در واقع ۲ تیم بیمه رازی و اصفهان با هم تلفیق شدند. سرمربیگری این تیم بر عهده حسن رنگرز است و کشتی‌گیران و مربیان اصفهانی نیز در این تیم حضور دارند.

نایب‌رییس هیأت کشتی استان اصفهان ادامه داد: اعضای اتحادیه جهانی کشتی، اعضای هیأت رییسه فدراسیون کشتی و قهرمانان شاخص جهان و المپیک کشورمان از جمله مهمانان ویژه این مسابقات هستند و از قهرمانان به‌نامی چون امامعلی حبیبی، منصور برزگر و ابراهیم جوادی نیز برای حضور در اصفهان دعوت کرده‌ایم.

به گزارش ایمنا، چهارمین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان ۲۳ و ۲۴ آذرماه به میزبانی اصفهان در سالن ۶۰۰۰ نفری ۲۵ آبان ورزشگاه نقش‌جهان برگزار می‌شود.

مراسم قرعه‌کشی این رقابت‌ها از ساعت ۱۶ تا ۱۷ فردا چهارشنبه ۲۲ آذرماه در سالن کنفرانس هتل خواجو برگزار می‌شود و مسابقات از ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه آغاز خواهد شد.

برای مشاهده برنامه کامل این رقابت‌ها اینجا کلیک کنید.

کد خبر 331870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.