بهره‌مندی هشت هزار مددجوی اصفهان از وام کارگشایی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان گفت: هشت هزار و ۹۳۶ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان در هشت ‌ماهه نخست سال جاری وام کارگشایی دریافت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، جلال یزدانی با اشاره به اینکه ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات در هشت ماه نخست سال جاری به‌ منظور رفع مشکلات درمانی، تحصیلی، اشتغال، جهیزیه و مسکن مددجویان به متقاضیان واجد شرایط از طریق صندوق امداد ولایت استان اصفهان پرداخت‌ شده است، گفت: پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی و کارگشایی تأثیر مثبتی در زندگی مددجویان داشته و منجر به کاهش وابستگی آن‌ها به این نهاد شده است.
وی بابیان اینکه تاکنون هشت هزار و ۹۳۶ خانوار نیازمند با دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی و کارگشایی توانستند بخشی از مشکلات معیشتی خود را برطرف کنند، اظهار داشت:کمیته امداد با اعطای وام مشاغل خانگی و تسهیلات خودکفایی به خانواده‌های نیازمند، در رساندن جامعه هدف به کسب استقلال اقتصادی تلاش می‌کند.
به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، یزدانی با اشاره به اینکه کمک‌های خیران می‌تواند نقش مهمی در مرتفع ساختن گرفتاری‌ها و مشکلات مددجویان ایفا کند، تصریح کرد: با کمک خیران و نیکوکاران و سپرده گذاری آنها در صندوق امداد ولایت می توان در رفع مشکلات مددجویان و خودکفایی آنها اقدامات مطلوبی انجام داد.

کد خبر 331438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.