انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان از شناسایی و دستگیری سه سارق با اعتراف به ۱۵ فقره سرقت احشام و چهار فقره سرقت خودرو در عملیات مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، مصطفی صادق زاده اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در سطح حوزه استحفاظی شهرستان اردستان، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت‌ها در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی مرکز استان و با بررسی‌های میدانی و انجام اقدامات تخصصی توسط مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی، در نهایت هویت سه سارق در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی و هماهنگ، متهمان در مخفیگاه خود دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان با اشاره به کشف چهار دستگاه خودروی سواری مسروقه از مخفیگاه این باند سرقت تصریح کرد: سارقان در مواجهه با ادله و مدارک پلیس و در تحقیقات به عمل آمده تاکنون به ۱۵ فقره سرقت احشام و چهار فقره سرقت خودرو اعتراف کرده‌اند.

سرهنگ صادق زاده خاطرنشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان برای انجام اقدامات قانونی لازم به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 747950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.