کاکائو: دیدار قزاقستان و ایران بهترین بازی مسابقات بود/ فقط پرواز کردیم!

سرمربی تیم ملی فوتسال قزاقستان گفت: برای حضور در تورنمنت چهارجانبه اصفهان ما فقط پرواز کردیم و تمرین نداشتیم ولی تیم ملی روسیه برای این مسابقات ۱۰ روز تمرین داشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ریکاردو کاکائو شامگاه دوشنبه و پس از شکست تیمش برابر تیم ملی فوتسال ایران در تورنمنت چهارجانبه فوتسال اصفهان، در نشست خبری این مسابقه اظهار کرد: بازی خوبی بود و حتی به نظر من بهترین بازی تورنمنت بود. به تیم خودم تبریک می‌گویم که خوب بازی کرد، به ایران هم تبریک می‌گویم که با گل دقایق پایانی پیروز شد.
وی افزود: درست است که بازی گل‌های کمی داشت اما جذاب بود. امیدوارم بازی‌های روز آخر مسابقات پرگل‌تر باشد.
کاکائو در مورد شرایط تیمش گفت: برای حضور در تورنمنت اصفهان ما فقط پرواز کردیم و تمرین نداشتیم ولی تیم ملی روسیه برای این مسابقات ۱۰ روز تمرین داشته است.

سرمربی تیم ملی فوتسال قزاقستان گفت: هیگیتا یکی از بهترین بازیکنان دنیا است. درست است که گل نزد اما خیلی خوب بود و شوت‌های زیادی برای ما زد، هرچند که دروازه‌بان ایران نیز خیلی خوب عمل کرد. البته دروازه‌بان ما فوق‌العاده بود.

کاکائو گفت: سعی کردیم با اضافه کردن بازیکنان برزیلی به فوتسال قزاقستان کمک کنیم. در فوتسال دنیا همه معلم هستند اما در فوتبال مسائل حاشیه‌ای زیاد است.

وی اضافه کرد: ایران تیم خوبی است و امیدوارم بتوانیم از تیم ملی فوتسال ایران دعوت کنیم که به قزاقستان بیاید.

سرمربی تیم ملی فوتسال قزاقستان در مورد سوابق خود بیان داشت: ۱۱ سال بازی می‌کردم و ۶ سال است مربیگری می‌کنم. در تیم غیرت سرمربی بودم و در حال حاضر هم هدایت تیم ملی قزاقستان را بر عهده دارم.

کاکائو در مورد حضور حسین طیبی در تیم غیرت قزاقستان اظهار کرد: طیبی در تیم غیرت فوق‌العاده موثر بوده و همان سالی که به این تیم آمد تکنیک او ۵۰-۵۰ بود اما در غیرت بهتر شد. البته او در ایران کمتر گل می‌زند و بیشتر نقش بازیسازی دارد.

کد خبر 330754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.