تلاش برای ثبت تورنمنت فوتسال نقش‌جهان در تقویم فدراسیون

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: امیدوارم بتوانیم با رایزنی‌هایی که با فدراسیون فوتبال انجام می‌دهیم، مسابقات چهارجانبه فوتسال را در تقویم فدراسیون جای دهیم و هر سال میزبان تورنمنت نقش‌جهان باشیم.

محمد سلطان‌حسینی در حاشیه تورنمنت چهارجانبه فوتسال اصفهان به خبرنگار ایمنا گفت: هماهنگی مسابقات چهارجانبه فوتسال اصفهان از یک سال پیش با فدراسیون آغاز شد. قرار بود تیم‌های آرژانتین و برزیل نیز در این مسابقات حضور داشته باشند که به دلیل حضور بازیکنانشان در لیگ‌های اروپایی حضور این ۲ تیم منتفی شد.

وی افزود: مقرر شد ۲ تیم دیگر به این تورنمنت دعوت شوند که آذربایجان و قزاقستان مورد تأیید قرار گرفتند و همانگونه که در مسابقات روز اول دیدیم تیم‌هایی با کیفیت و استاندارد هستند.

سلطان‌حسینی بیان داشت: برای برگزاری چنین مسابقاتی، باید از چند ماه قبل برنامه ریزی انجام داد و از نظر مکان برگزاری و اسکان تیم ها و همچنین هماهنگی حمل و نقل تیم‌ها تمامی جوانب را بسنجیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان اضافه کرد: امیدوارم بتوانیم با رایزنی‌هایی که با فدراسیون فوتبال انجام می‌دهیم، این مسابقات را در تقویم فدراسیون جای دهیم و هر سال میزبان تورنمنت نقش‌جهان با حضور تیم های برتر دنیا باشیم تا هم پاسخ شور و اشتیاق هواداران و خانواده فوتسال اصفهان را بدهیم و هم باعث تقویت تیم ملی شویم.

وی ادامه داد: در سال‌های گذشته تیم های اصفهان به قهرمانی فوتسال جام باشگاه‌های آسیا نیز دست یافته اند و امیدوارم فوتسال اصفهان دوباره به همان روزها بازگردد.

کد خبر 330731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.