اسکورویچ: حریف مهارت و تکنیک بازیکنان ایران نشدیم

سرمربی تیم ملی فوتسال روسیه گفت: تلاش کردیم برابر ایران پیروز باشیم اما مهارت و تکنیک بازیکنان ایرانی بالاتر از ما بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «سرگی اسکورویچ» ظهر چهارشنبه و پس از شکست ۴ بر صفر تیمش برابر تیم ملی ایران در آخرین روز از تورنمنت چهارجانبه فوتسال اصفهان، در نشست خبری این دیدار اظهار کرد: به همکارم برای پیروزی در این مسابقه و بازی خوب تیمش تبریک می‌گویم. تلاش کردیم برابر ایران پیروز باشیم اما مهارت و تکنیک بازیکنان ایرانی بالاتر از ما بود.
وی افزود: در دقایق پایانی به ایران فشار آوردیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم و می‌توانستیم پیروز باشیم.

وی در مورد انجام بازی‌های زیاد بین ایران و روسیه و اینکه آیا این بازی‌ها تکراری نمی‌شود، افزود: این هماهنگی و توافق بین ما و ایران است. برای ما بازی کردن در ایران سخت است ولی زمانی بهتر می‌شویم که با چنین تیم‌هایی بازی کنیم و این شرایط هم برای ما وجود دارد و هم برای ایران.

سرمربی تیم ملی فوتسال روسیه در مورد شرایط تیمش گفت: در ترکیب بازیکنان ایران تغییراتی را دیدیم و بازیکنان جوان برای ایران بازی می‌کنند. در حال آماده کردن بهترین هایمان برای حضور در مسابقات قهرمانی اروپا هستیم. برخی از بازیکنان ما در تورنمنت چهارجانبه اصفهان حضور نداشتند؛ چند مصدوم داشتیم و برخی بازیکنان هم به دلیل اینکه این بازی‌ها در روزهای فیفا نبود نتوانستند به ایران بیایند.

اسکورویچ در مورد شرایط لیگ فوتسال روسیه بیان داشت: برای تیمی که می‌خواهد ۲۰ دقیقه بازی کند بازی‌های ۲۵ دقیقه‌ای در لیگ ما بهتر است و شما ۱۰ دقیقه فوتسال زیباتر می‌بینید.

وی در مورد گروه روسیه در جام جهانی فوتبال و احتمال بازی با ایران در مرحله دوم گفت: پیش‌بینی سخت است و همه فوتبال را به این دلیل دوست دارند که غیر قابل پیش‌بینی است. هر تیمی که به جام جهانی می‌آید تلاش می‌کند از گروه خودش صعود کند.

کد خبر 330749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.