درخشش در تبریز، خوشحالی در اصفهان

کمتر از ۲ ماه مانده به بازگشت احتمالی مهدی شریفی به جمع طلایی‌پوشان اصفهانی این بازیکن با درخشش در جام حذفی سپاهانی‌ها را به برخورداری قریب‌الوقوع از یک ستاره گلزن امیدوار کرد.

به گزارش ایمنا، شمارش معکوس برای بازگشت مهدی شریفی به سپاهان آغاز شده است و انتظار می‌رود این بازیکن پس از اتمام خدمت سربازی از ابتدای نیم‌فصل دوم به جمع طلایی‌پوشان اصفهانی ملحق شود.

سپاهانی‌ها در حالی برای بازگشت شریفی لحظه‌شماری می‌کنند که این مهاجم ۲۵ ساله در تراکتورسازی از روزهای اوج خود کمی فاصله گرفته و به خاطر گل نزدن اخیراً تحت فشار بود.

پدیده لیگ سیزدهم در دیدار با فجر سپاسی از مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی اما یک‌تنه چهار گل به ثمر رساند. در این مسابقه میزبان تبریزی ۲ بار از میهمان شیرازی عقب افتاد اما هر ۲ مرتبه این شریفی بود که کار را به تساوی کشاند. با گل دوم او که درست در آخرین دقیقه از مسابقه به ثمر رسید تراکتورسازی از حذف در این مرحله نجات پیدا کرد. این پایان درخشش مهاجم اصفهانی نبود زیرا او در وقت‌های اضافه هم ۲ گل دیگر به ثمر رساند تا قرمزهای تبریزی جواز حضور در جمع هشت تیم پایانی جام حذفی را به دست آورند.

شریفی با درخشش در این مسابقه نه تنها مانع حذف تراکتورسازی و ادامه شگفتی‌سازی فجر سپاسی شد که سپاهانی‌ها را به اضافه شدن یک ستاره گلزن به جمع‌شان بیش از پیش امیدوار کرد به خصوص که آمار ضعیف گلزنی جدی‌ترین مشکل تیم اصفهانی در فصل جاری بوده است.

کد خبر 325167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.