تمام تلاشم پیاده سازی منویات رهبر معظم انقلاب بوده است

مشاور فرماندهی کل قوا و وزیر سابق دفاع گفت: در مدت طول خدمتم به عنوان سرباز نظام اسلامی تمام تلاشم پیاده‌سازی تدابیر و منویات مقام معظم رهبری بوده است.

به گزارش خرگزاری ایمنا، مراسم تجلیل از خدمات سردار حسین دهقان وزیر سابق دفاع و مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح در سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با حضور مدیران ارشد سازمان عقیدتی سیاسی برگزار شد.

سردار حسین دهقان وزیر سابق دفاع و مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح نیز در این مراسم با تسلیت فرارسیدن شهادت امام جواد (ع) اظهار داشت: امیدواریم یاد ائمه طاهرین و توسل به آنها مددکار ما برای انتخاب صحیح ‌ و پیمودن راه باشد.

وی با بیان اینکه تجلی مکتب اهل بیت (ع) را امروز می‌توانیم در بیانات، رفتار و مواضع مقام معظم رهبری ببینیم، افزود: آنچه امروز جامعه اسلامی را قوام و استحکام می‌بخشد پیوند امت با ولایت است که نقطه اوج ‌آن را در ایران اسلامی شاهدیم و دشمنان از همین پیوند امت اسلامی عصبانی شده‌اند.

سردار دهقان با بیان اینکه در سایه همین پیوند امت با ولایت ‌است که جامعه اسلامی هویت پیدا کرده است، تاکید کرد: در مدت طول خدمتم به عنوان سرباز نظام اسلامی تمام تلاشم پیاده‌سازی تدابیر و منویات مقام معظم رهبری بوده است.

وزیر سابق دفاع در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه حضور در وزارت دفاع به عنوان وزیر برایم بسیار پربرکت بود، گفت: همراه ‌داشتن همکاران همدل، هفکر و مخلص بزرگترین افتخار بود و تا جایی که توان داشتیم در جهت ‌ارتقای صنعت دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح اقدام کردیم.

وی با بیان اینکه جایگاه وزارت دفاع در ذهن رهبر معظم انقلاب و جامعه امروز بسیار رفیع و عزیز است و دشمنان از این جایگاه هراسناک هستند، تاکید کرد: عنصر قدرت‌آفرین برای نیروهای مسلح امروز در مجموعه صنایع دفاعی قرار دارد به همین دلیل وزارت دفاع‌ بسیار مورد هجمه دشمنان قرار گرفته است.

سردار دهقان با بیان اینکه کارکنان وزارت دفاع باید همیشه بیدار باشند و از این دستاورد بزرگ صیانت و نگهداری کنند، گفت: همه کارکنان باید همیشه خود را در عرصه نبرد ببینند تا دشمنان نتوانند به این جایگاه نفوذ کنند.

کد خبر 316532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.