نخستین تفاهم‌نامه بین‌المللی دانشگاه فرهنگ‌وهنر اصفهان و دانشگاه موسیقی آلمان رونمایی شد

از نخستین تفاهم نامه بین المللی دانشگاه فرهنگ و هنر اصفهان و دانشگاه موسیقی فرایبورگ آلمان با حضور دکتر محمد حسین امید ریاست دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور و معاون سابق وزیر علوم،تحقیقات و فناوری رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از دانشگاه فرهنگ و هنر اصفهان، در این مراسم رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور با اشاره به اینکه استان اصفهان با ۴۰ مرکز علمی و کاربردی ظرفیت ارتباط با دانشگاه بین المللی را دارد گفت: تبادل اساتید، تبادل دانشجو، برگزاری وروک شاپ های مشترک و نمایشگاه های آثار و تولیدات فرهنگی و هنری دو کشور از مفاد این تفاهم نامه است.

دکتر امید در ادامه  با اشاره به افزایش بودجه پژوهشی دانشگاههای علمی و کاربردی کشور افزود: تا دو سال آینده برنامه ای برای ورود رشته های ارشد به دانشگاه علمی کاربردی وجود ندارد.

وی گفت: برای اولین بار در دانشگاه علمی کاربردی ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان‌ قیمت و درازمدت برای تأمین تجهیزات زیرساختی و ۸۰ میلیون دلار برای خریدهای ارزی در نظر گرفته شد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور افزود: در سال ۹۵-۹۶ یک میلیون و ۸۰۰ هزار ظرفیت دانشجو در دانشگاه‌های علمی کاربردی ایجاد شد که ۶۰۰ هزار دانشجو برای حضور در دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام کردند

امید پس از بازدید از نمایشگاه آثار دانشجویان دانشگاه فرهنگ و هنر اصفهان و هسته های هنر بنیان مرکز خلاقیت و نوآوری فرهنگ و هنر و رسانه از تفاهم نامه فی ما بین دانشگاه فرهنگ و هنر اصفهان و دانشگاه موسیقی فرایبورگ آلمان رونمایی کرد  و ضمن ابراز خرسندی از حمایت و استقرار هسته های هنر بنیان در دانشگاه فرهنگ و هنر اصفهان،  عقد تفاهم نامه های دانشگاهی و ارتباطات بین المللی دانشگاههای علمی کاربردی را اقدامی موثر در رشد علمی و عملی این دانشگاه ها دانست.

در این بازدید که با حضور دکتر امید رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور برگزار شد، دکتر دلاور مدیر ارتباطات بین الملل دانشکاه و دکتر حسن قاضی عسکر رییس دانشکاه جامع علمی کاربردی واحد استان اصفهان و دکتر احسان مشکلانی رییس دانشگاه فرهنگ و هنر شماره یک اصفهان و جمعی از اصحاب رسانه و خبرنگاران و مسوولین و دانشجویان همراهی کردند

کد خبر 311139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.