خلع سلاح رقبا و پایان تعقیب و گریز

با محرومیت توأمان ۲ مدعی آقای گلی از هفته پایانی لیگ شانزدهم پرونده این رقابت هم زودتر از موعد بسته شد.

به گزارش ایمنا، با وجودی که با قهرمانی زودهنگام پرسپولیس هفته‌های پایانی لیگ شانزدهم جذابیت اصلی خود را از دست داد اما در جریان بودن برخی از رقابت‌های جانبی مانع از آن است تا مسابقات کاملاً  از تب و تاب بیفتد. علاوه بر رقابت بر سر عنوان نایب‌قهرمانی، جایگاه چهارمی و البته بقا یکی از جاذبه‌های هفته‌های پایانی رقابت چند بازیکن برای کسب عنوان آقای گلی لیگ شانزدهم بود.

هفته ماقبل آخر لیگ برتر در حالی شروع شد که مهدی طارمی و ساسان انصاری جدی‌ترین مدعیان کسب عنوان آقای گلی بودند و گادوین منشا هم نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده آنها به حساب می‌آمد. فعل و انفعالات هفته بیست و نهم اما به شکلی باورنکردنی به نفع طارمی رقم خورد به این ترتیب که هم خود او ۲ گل زد و هم نزدیک‌ترین رقبایش با دریافت کارت قرمز هفته پایانی لیگ شانزدهم را از دست دادند. انصاری در دیدار با نفت آبادان اخراج شد و منشا در بازی با سایپا تا به این ترتیب امکان رسیدن به طارمی از هر ۲ رقیب سلب شود.

بعد از مهاجمان محروم فولاد و پیکان نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده طارمی در جدول گلزنان محمد قاضی است. مهاجم نفت تنها در صورتی می‌تواند این عنوان را از همتای پرسپولیسی خود بگیرد که روز آخر لیگ یک اتفاق کاملاً محال را رقم بزند و آن زدن هفت گل به تراکتورسازی در تبریز است!

کد خبر 301171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.