برندسازی
-
شهردار مطرح کرد:
شهرهای ایراننقش رویدادهای ملی در برندسازی گردشگری فولادشهر
شهردار فولادشهر گفت: برگزاری «نوزدهمین مسابقات ملی مهارت» در بخش فضای سبز و گلآرایی در فولادشهر موجب شده ظرفیتهای این شهر جدید، بیشازپیش نمایان شود.
-
استانهااهمیت برندسازی مکانی در ساماندهی ورودیهای شهر
یک دکترای طراحی شهری گفت: طراحی المانهایی متناسب با ظرفیتها و ویژگیهای جغرافیایی و فضایی شهر، جانمایی مطلوب کاربریها و در نظر داشتن برنامهای مدون و جامع برای ساماندهی ورودیهای شهر اهمیت دارد.
-
شهرهای ایرانخلاقیت؛ حلقه گمشده خلق فضاهای باکیفیت شهری
خلق فضاهای زنده و پویا، نیازمند اعمال راهکارهای خلاقانه و واقعبینانه مبتنی بر شرایط زمانی و مکانی هر یک از فضاهای شهری است؛ آنچه امروزه در طراحی شهرها مغفول مانده است.
-
شهرهای ایراننقش کلیدی گردشگری در رشد و توسعه شهرها
یک دکترای شهرسازی گفت: هدف از توسعه گردشگری شهری، بهبود وضعیت اقتصادی است اما در این فرآیند وضعیت بسیاری دیگر از حوزههای شهر نیز بهتر از گذشته میشود که این خود نشان از کلیدی بودن نقش گردشگری در رشد و توسعه شهر دارد.
-
یک دکترای شهرسازی:
شهرهای ایرانکیفیت سیما بر رونق و شکوفایی یک شهر اثرگذاری مستقیم دارد
یک دکترای شهرسازی گفت: سیمای شهری و میزان کیفیت زندگی در شهر نه تنها بر شهروندان اثر میگذارد بلکه بر افرادی که از خارج به شهر وارد میشوند نیز اثرگذار است؛ آنان را ترغیب به ماندن کرده یا ماندگاری آنها را در شهر کم میکند.
-
یک کارشناس شهرسازی تشریح کرد:
شهرهای ایرانآفت یک شکل شدن ساختمانها در ایران
یک کارشناس شهرسازی گفت: امروزه تمام مصالح و فرمهای به کار گرفته شده برای ساخت بناها در شهرهای ما یک شکل و یک دست است که این خود مصرف انرژی را بالا برده و موجب هدر رفت منابع میشود.
-
یک دکترای شهرسازی:
شهرهای ایرانرونق گردشگری شهری در ابعاد مختلف مورد توجه باشد
یک دکترای شهرسازی گفت: توسعه گردشگری شهری و افزایش میزان ماندگاری گردشگر در مقصد به منظور بهرهوری بیشتر، مسئلهای است که امروزه مورد توجه بسیاری از برنامهریزان شهری و برنامهریزان حوزه گردشگری قرار دارد.
-
شهرهای ایرانشهردار: برندسازی و احیای بافت تاریخی گرگان ضروری است
شهردار گرگان گفت: استان گلستان به ویژه شهر گرگان یک پهنه طبیعی بسیار غنی و بیبدیل دارد و تلاش ما این است جاذبههای گردشگری و طبیعی را در سطح ملی و بینالمللی معرفی کنیم.
-
مدیر روابط عمومی و امور بینالملل شهرداری:
شهرهای ایرانگرگان قابلیت تبدیل شدن به برند گردشگری را دارد
مدیر روابط عمومی و امور بینالملل شهرداری گرگان گفت: ظرفیتهای ویژه گرگان و استان گلستان زمینه را برای برندسازی این شهر در حوزه گردشگری فراهم میکند و به همین جهت ایده جشنواره پاییز هزار رنگ مطرح شد.
-
شهردار تاکید کرد:
شهرهای ایرانضرورت تدوین استراتژی لازم برای حفظ درختان گردو باغبادران
شهردار باغبادران گفت: چنانچه استراتژی لازم درخصوص حفظ درختان گردو باغبادران تعریف نشود نه تنها در برندسازی این محصول موفق عمل نخواهیم کرد بلکه شاهد نابودی درختان گردو خواهیم بود.
-
یک دکترای شهرسازی تاکید کرد:
شهرهای ایرانتحقق برندسازی شهری با شناسایی دقیق جاذبهها و پتانسیلها
یک دکترای شهرسازی گفت: برندینگ شهری در زمینههای مختلف فرهنگی، کالبدی و طبیعی امکان پذیر است. از این رو باید در ابتدا اولویتها مشخص و ظرفیتهای زیستمحیطی هر شهر و منطقه شهری مورد توجه قرار گیرد تا برنامهها و طرحهای در نظر گرفته شده به نتیجه برسد.
-
یک دکترای شهرسازی:
شهرهای ایرانتفاوتهای کالبدی و فرهنگی به برندسازی شهری کمک میکند
یک دکترای شهرسازی گفت: یکی از مشکلاتی که امروزه شهرهای ما با آن دست به گریبان هستند، طراحی یک شکل و اندازه بدون توجه به ویژگیهای متفاوت هر شهر است که هویت شهری را تحت الشعاع قرار میدهد و شهر را در مسیر تبدیل شدن به یک برند با چالش مواجه میکند.
-
یک دکترای شهرسازی:
شهرهای ایرانمحورهای فرهنگی باید تبلور فرهنگ و هویت شهر باشد
یک دکترای شهرسازی گفت: محورهای فرهنگی باید تبلور فرهنگ و هویت شهر باشد و از این جهت این فضاهای شهری هم از نظر کالبدی و هم از منظر فرهنگی باید غنی باشد.
-
یک دکترای برنامه ریزی شهری پیشنهاد داد؛
شهرهای ایرانرونق گردشگری با ارتقای کیفیت منظر شهر
یک دکترای برنامه ریزی شهری گفت: ساماندهی منظر شهری نقش مهمی در ایجاد برندینگ شهری و رونق گردشگری دارد.
-
شهرهای ایرانبرندسازی به توسعه متوازن شهر کمک میکند
یک کارشناس شهرسازی گفت: مناطق مختلف شهر ظرفیتهای منحصر به فردی دارد که در صورت برنامه ریزی صحیح میتواند تبدیل به یک برند شود و زمینه را برای توسعه شهر فراهم کند.
-
شهرهای ایراننقش رنگها در برند سازی منظر شهری چیست؟
طراحی متناسب منظر شهری علاوه بر اینکه از اغتشاشات بصری جلوگیری میکند، میتواند به عاملی برای توسعه گردشگری شهرها تبدیل شود.
-
شهرهای ایرانرویکردهای مطرح در برندسازی شهری چیست؟
برندسازی از پارامترهای تعیین در توسعه همه جانبه شهر به خصوص در حوزه اقتصاد شهری است.
-
شهرهای ایراننقش برندسازی مکانی در رقابت پذیری شهری چیست؟
استفاده از ظرفیتهای بالقوه و مختص شهرها در ابعاد و حوزههای مختلف زمینه را برای رقابت پذیری شهر در سطوح مختلف جغرافیایی، مدیریتی و عملکردی فراهم میکند.
-
رضا فدایی در گفتوگو با ایمنا مطرح کرد:
جامعهواکسیناسیون همگانی کرونا با ۶ برند جهانی
با واردات اولین محموله واکسن «اسپوتنیک وی» از روسیه، واکسیناسیون کرونا در ایران از سه شنبه ۲۱ بهمن در کشور با اولویت کادر درمان شروع شده است، این واکسن یکی از واکسنهایی است که میزان اثربخشی و ایمنیزایی آن برای افراد بالای ۶۵ سال حدود ۹۲ درصد برآورد شده است.
-
فیروزی خبر داد:
اقتصادراهاندازی باجه ویژه ثبت برند در پنجره واحد فیزیکی
رئیس مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب و کار وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: باجه ویژه ثبت علائم تجاری (برند)، با هدف کاهش زمان و تسهیل فرایند ثبت، در پنجره واحد فیزیکی شروع کسب و کار در اتاق بازرگانی تهران راه اندازی شد.
-
شهرهای ایرانرویدادهای فرهنگی، جریان حیات در زندگی شهری
یک دکترای شهرسازی گفت: وجود رویدادهای فرهنگی در یک محور فرهنگی تاریخی مثل جریان یافتن خون در رگهای بدن است.
-
شهرهای ایرانعلت افزایش ناگهانی جمعیت شهرهای جدید چیست؟
آمارها حکایت از آن دارد که جمعیت شهرهای جدید که در اطراف شهرهای بزرگ ساخته شده است، با سرعت زیادی در حال افزایش است.
-
درآمدزایی از برند؛ الماس گمشده فوتبال ایران
"برند" تنها به نمادهای تجاری برخی پوشاک و محصولات غذایی خلاصه نمیشود. نام و نشان یک باشگاه ورزشی نیز یک برند است و میتواند سودهای کلانی را روانه خزانه باشگاه کند.
-
جامعهاجرای طرح برندسازی محصولات شاخص تولیدکنندگان زن در دستور کار
مشاور امور زنان و خانواده وزارت کشور با اشاره به طرح پیشنهادی «برند سازی یک محصول در هر استان» گفت: مطابق این طرح، در هر استان یک محصول شاخص بومی که زنان تولیدکننده و کارآفرین در فرآیند تولید آن نقش دارند، با هدف برند سازی معرفی میشوند.
-
استانهاچرا شهرها باید پارک داشته باشند؟
پارکها مناطق شهری را ارزشمندتر میکند، سلامت جسمی شهروندان را بهبود میبخشد، باعث تقویت روابط اجتماعی بین ساکنان محله میشود و به نبرد با اثرات مخرب ناشی از تغییرات آب و هوایی میرود. فضاهای سبز شهرها را زیستپذیرتر میکند اما به راستی چه کسانی از این مکانها بیشترین بهره را میبرند؟
-
دبیر انجمن اقتصاددانان ایران:
اقتصادبرند "فردوسی پور" چقدر ارزش دارد؟
دبیر انجمن اقتصاددانان ایران گفت: باید از اصحاب حوزه برند پرسید برند فردوسی پور چقدر ارزش دارد؟ و چرا تلویزیون ملی از آن صرفنظر کرد؟
-
یک کارشناس مدولباس مطرح کرد:
فرهنگصنعت پوشاک ایران هویت و محتوا ندارد
هنرصنعت مدولباس بعد از گذشت سالهای طولانی از فعالیت آن هنوز در ایران شکل کامل نگرفته و مانند یک صنعت بیمار از دردهای بسیاری رنج میبرد که به گفته کارشناسان آن تا به حال نتوانسته محتوا یا المانهای ایرانی، اسلامی را به حوزه تولید پوشاک وارد کند.
-
اقتصادپافشاری نابجا بر مدل T، اشتباه استراتژیک فورد
اگرچه هنری فورد و مدل معروف او برای مدت ها به طور کامل بر بازار مسلط بود اما اصرار او برای تولید این مدل و بدون هیچگونه تغییری با وجود تغییر سلیقه بازار، اشتباهی استراتژیک محسوب شده و در نهایت باعث از دست رفتن تسلط او بر بازار به مدت ۷۰ سال شد.
-
اقتصادبرندهای خاطره ساز ایرانی احیا می شود
مدیرکل دفتر صنایع فلزی و لوازم خانگی وزارت صمت گفت: احیای برندهای تولیدی راکدی که مردم با آنها خاطره دارند در دستور کار قرار دارد و برند آزمایش اکنون در حال برون سپاری محصولات خود است.
-
گذری بر کتابهای اقتصادی/
اقتصادمکانیزم کاتالیزوری "نوردستروم" چه بود؟
نوردستروم که فروشگاهی زنجیره ای و فعال در حوزه خرده فروشی در آمریکا است در دوران رکود معروف این کشور در سال ۲۰۰۸ با اتخاذ سیاست متهورانه " بازگشت کالا" توانست باوجود مشکلات زنده بماند، رشد کند و به یکی از بزرگترین فروشگاه های زنجیره ای زمان خود تبدیل شود.