درآمد ماهیانه از دستگاه تزریق پلاستیک چقدر است؟

دستگاه تزریق پلاستیک چیست و درآمدی که از این راه به صورت ماهیانه درمی‌آید، چقدر است؟ این سوالی است که اغلب ذهن افرادی که به دنبال راه اندازی یک کسب و کار جدید هستند را به خود مشغول می‌کند.

برای رسیدن به یک بازده ایده‌آل و صرف انرژی و سرمایه مناسب باید بتوان پاسخ مناسبی برای این سوال پیدا کرد. به دلیل منابع سرشار نفت در کشور ما، تنوع بالای تولید محصولات و وجود امکان فروش اقساطی دستگاه تزریق پلاستیک، راه اندازی کسب و کار بر پایه ایده تزریق پلاستیک برای افراد علاقه‌مند بهترین گزینه خواهد بود. اگر می‌خواهید با مقدار درآمد ماهیانه از دستگاه تزریق پلاستیک و عوامل موثر بر آن آشنا شوید، توصیه می‌کنیم در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

تزریق پلاستیک چیست؟

قبل از آن که درباره میزان درآمد ماهیانه از دستگاه تزریق پلاستیک صحبت کنیم، بهتر است به طور مختصر توضیح دهیم که اصلا تزریق پلاستیک چیست؟ تزریق پلاستیک از انواع فرایندهای تولید انبوه به شمار می‌رود؛ به دلیل درآمد خوبی که از این طریق می‌توان به دست آورد، اغلب کارآفرینان به این کسب و کار توجه بسیاری نشان می‌دهند. به واسطه فرایند تزریق پلاستیک می‌توان قطعات پلاستیکی را در حجم انبوه تولید کرد. در این فرایند، مواد اولیه پلاستیک را به صورت مذاب داخل قالب می‌ریزند و بعد از انجماد قطعه مورد نظر حاصل می‌شود.

برای آن که بتوان کسب و کاری بر پایه تزریق پلاستیک راه اندازی کرد و آن را گسترش داد باید مقدار سرمایه مورد نیاز و سودآوری و درآمدزایی حاصل از آن را برآورد کرد. اگر می‌خواهید کسب و کاری را بر پایه تزریق پلاستیک راه اندازی کنید، می‌توانید به سراغ شرکت‌های فروش اقساطی تزریق پلاستیک بروید و به تدریج کار خود را گسترش دهید.

چگونگی شروع کار برای تولید محصولات با دستگاه تزریق پلاستیک

افراد علاقه‌مند برای ورود به یک حرفه جدید همیشه این سوال را از خود می‌پرسند که از کجا باید شروع کنیم؟ شما باید در ابتدای کار با پیش‌نیازهای لازم و چگونگی راه اندازی یک خط تولید آشنا شوید. برای آغاز کار با دستگاه تزریق پلاستیک باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • خرید یا اجاره فضایی به ابعاد 1000 متر
  • خرید دستگاه تزریق پلاستیک
  • تهیه مواد اولیه و سفارش طراحی قالب تزریق پلاستیک
  • کسب دانش لازم درباره اصول مواد اولیه
  • بازاریابی و فروش محصول

معرفی انواع دستگاه‌های تزریق پلاستیک

دستگاه‌های تزریق پلاستیک انواع مختلفی دارند و هر کدام بر اساس ویژگی‌هایشان با قیمت‌های مختلفی عرضه می‌شوند. آگاهی از انواع دستگاه تزریق پلاستیک در ابتدای کار و قبل از خرید آن بسیار مهم است. انواع دستگاه‌های تزریق پلاستیک به قرار زیر هستند:

  • دستگاه تزریق پلاستیک برقی: از مهم‌ترین ویژگی‌های دستگاه برقی می‌توان به دقت بالا، تولید حجم بالای محصولات در زمان کوتاه و همین طور صرف انرژی کم‌تر اشاره کرد.
  • دستگاه تزریق پلاستیک هیدرولیک: از مهم‌ترین ویژگی‌های این نوع دستگاه تزریق پلاستیک می‌توان به کاربری آسان و سرعت و حجم تزریق بالاتر اشاره کرد.
  • دستگاه تزریق پلاستیک هیبریدی: این نوع دستگاه تزریق پلاستیک ترکیبی از نوع برقی و هیدرولیک است. دقت بالا، صرف انرژی پایین و طول عمر زیاد از اصلی‌ترین ویژگی‌های این دستگاه هستند. این دستگاه در مقایسه با دو مدل قبلی به دمای کم‌تری برای خنک شدن نیاز دارد.

درآمد ماهیانه از دستگاه تزریق پلاستیک

درآمدی که به صورت ماهیانه از دستگاه تزریق پلاستیک به دست می‌آید، مقدار ثابتی نیست و عوامل مختلفی روی آن تاثیر می‌گذارد. آشنایی با این پارامترها می‌تواند به شما در محاسبه سود حاصل از این کار کمک کند. از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر درآمد تزریق پلاستیک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

درآمد ماهیانه از دستگاه تزریق پلاستیک چقدر است؟

  • سطح کیفیت محصولات تولیدی
  • وضعیت تقاضا در بازار
  • استراتژی قیمت‌گذاری
  • تعداد نیروی انسانی و حقوق آن‌ها
  • هزینه تعمیرات و نگهداری دستگاه
  • مقدار راندمان و بازده تجهیزات
  • بازدهی تولید
  • ارتقا فناوری
  • رعایت مقررات

اگر دانش و تخصص لازم برای راه‌اندازی این کار را داشته باشید، می‌توانید به راحتی به سود خوبی از این طریق دست پیدا کنید. پیشرفت تکنولوژی و استفاده از شیوه‌های جدید باعث شده تا بازار کار تزریق پلاستیک رشد خوبی داشته باشد. می‌توان گفت که به طور روزانه درآمد حاصل از دستگاه‌های تزریق پلاستیک از 10 میلیون تومان هم بیشتر خواهد بود؛ یعنی ماهانه می‌توان به سودی بیش از 300 میلیون تومان رسید. البته رسیدن به این مقدار سود به همین سادگی‌ها نیست و به دستگاه‌های حرفه‌ای، نیروی کار متخصص و مواد اولیه باکیفیت نیاز دارد. علاوه بر این شما باید تخصص لازم را در زمینه بازاریابی و فروش محصولات نیز داشته باشید. البته در ابتدای کار نباید انتظار چنین سودی را داشته باشید.

سرمایه لازم برای شروع کار در زمینه تزریق پلاستیک

لازم است که قبل از شروع کار سرمایه لازم برای راه اندازی این کسب و کار را برآورد کنید. بر اساس تحقیقات انجام گرفته و با در نظر گرفتن عوامل موثر در سال 140، راه اندازی یک کار با دستگاه تزریق پلاستیک سرمایه‌ای در حدود 4 میلیارد تومان نیاز دارد. نیمی از این هزینه را باید برای خرید دستگاه تزریق پلاستیک، قالب و دستگاه آسیاب صرف کنید. در صورت عدم دسترسی به منبع آب خنک باید بخشی از سرمایه را نیز به خرید چیلر یا برج خنک‌کننده اختصاص دهید. علاوه بر این بین یک سوم تا نیمی از سرمایه را نیز باید به عنوان سرمایه در گردش به کار بگیرید. این سرمایه در گردش، خرید مواد اولیه، حقوق کارکنان و دیگر هزینه‌ها را شامل می‌شود.

خرید دستگاه تزریق پلاستیک حرفه ای و تاثیر آن بر افزایش درآمد

درآمد ماهیانه از دستگاه تزریق پلاستیک چقدر است؟

در هنگام خرید باید به قیمت دستگاه تزریق پلاستیک توجه ویژه‌ای داشت. از طرفی سرمایه گذاری روی یک دستگاه حرفه‌ای و پیشرفته نیز اهمیت دارد؛ چرا که دستگاه تزریق پلاستیک باکیفیت به شما کمک می‌کند تا محصولاتی با کیفیت بالا تولید کنید و در مدت‌زمان طولانی به سود بیشتری برسید. شاید با خرید دستگاه تزریق پلاستیک باکیفیت و حرفه‌ای در ابتدای کار باید هزینه بیشتری را صرف کنید؛ اما این اقدامی دوراندیشانه خواهد بود و باعث کاهش نیاز شما به هزینه تعمیر و نگهداری در آینده می‌شود. دستگاه‌های تزریق پلاستیک معمولی به هزینه بیشتری برای تعمیر و نگهداری نیاز دارند. برای خرید یک دستگاه تزریق پلاستیک باکیفیت به موارد زیر توجه ویژه‌ای داشته باشید:

  • محبوبیت برند
  • نوع مواد به کار رفته در ساخت آن
  • خدمات پس از فروش شرکت
  • میزان پشتیبانی از مشتری

سخن پایانی

این روزها حرفه تزریق پلاستیک به عنوان حرفه‌ای سودآور و پرتقاضا مورد توجه کارآفرینان قرار دارد. شما با داشتن دانش و تخصص کافی درباره راه اندازی این شغل می‌توانید به درآمد خوبی از این راه برسید. قبل از شروع کار باید درباره خرید دستگاه تزریق پلاستیک به خوبی تحقیق کنید و برای داشتن درآمد ماهیانه خوب، دستگاهی باکیفیت را خریداری کنید. پارت پلاست می‌تواند در زمینه فروش دستگاه تزریق پلاستیک خوب و باکیفیت به صورت اقساطی و با قیمت مناسب به شما شما کمک کند و دستگاهی را متناسب با نیاز شما در اختیارتان قرار دهد.

کد خبر 756239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.