ایران به عنوان کشور حامی مظلومان جهانی مطرح است

استاندار خراسان شمالی گفت: با عملیات وعده صادق، قدرت های پوشالی در هم شکسته شد و اکنون نظام جمهوری اسلامی به عنوان یک قدرت برتر و حامی مظلومان جهان مطرح است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد امروز _ یک شنبه سی‌ام اردیبهشت _ در مراسم تجلیل از فجر یاوران و کمیته‌های برتر ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان، اظهار کرد: هدف از گرامیداشت ایام دهه فجر و سوم خرداد زنده نگه داشتن یاد شهدا و دلاور مردانی است که در برابر قدرت‌های سلطه و استکبار جهانی ایستادگی کردند.

وی با اشاره به در پیش بودن سوم خرداد، یاد شهدا و جانبازان و خانواده بزرگ این بزرگ مردان را گرامیداشت و افزود: آزادسازی خرمشهر و توفیقات حاصل شده در این ایام یادآور ایمان و اراده قوی و تبعیت از امام راحل و مقام معظم رهبری بود.

استاندار خراسان شمالی ایمان، دینداری و تبعیت از مقام معظم رهبری را از نقاط قوت انقلاب عنوان کرد و گفت: در شرایط کنونی باید تلاش کرد تا این ارزش‌ها و نقاط قوت حفظ و تقویت شود.

حسین نژاد گفت: با حفظ این نقاط قوت است که قدرت‌های سلطه در برابر نظام جمهوری اسلامی ایران به زانو در خواهند آمد و این در عملیات غرور آفرین وعده صادق نیز نمایان شد و به خوبی نمود پیدا کرد.

وی افزود: با عملیات وعده صادق، قدرت‌های پوشالی در هم شکسته شد و اکنون نظام جمهوری اسلامی به عنوان یک قدرت برتر و حامی مظلومان جهان مطرح است.

کد خبر 754985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.