بدهی‌های شرکت بهکده رضوی تهاتر شود

استاندار خراسان شمالی با اشاره به عدم‌ جذب اعتبارات سفر رئیس جمهور در حوزه بهکده رضوی، گفت: بدهی‌های این مجموعه از طریق تهاتر رفع شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد امروز _ شنبه بیست و نهم اردیبهشت _ در جمع مدیران و مسئولان جهاد کشاورزی اظهار کرد: با توجه به پتانسیل‌های شرکت بهکده رضوی، باید از ظرفیت قانونی آن در مسیر حل مشکلات و تهاتر بدهی‌ها بهره برد.

وی بر پیگیری جدی مصوبات سفر رئیس جمهور، قبل از انجام دور دوم سفر تاکید کرد و افزود: امکانات، پتانسیل و استعدادهای بسیاری در مجموعه بهکده وجود دارد که می‌توان با مزایده دارایی‌ها و تسویه بدهی‌ها در راستای قانون، اقدامات لازم برای حل چالش‌های این مجموعه را انجام داد.

استاندار خراسان شمالی پیشنهاد برگزاری مجمع فوق‌العاده فروش و تبدیل دارایی‌ها شرکت را داد تا بدین طریق موضوعات پیش آمده برطرف شود.

گفتنی است بر اساس گزارش سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان شمالی، ۲۵ میلیارد تومان در سفر رئیس جمهور برای شرکت‌های سهامی زراعی استان مصوب شده بود که سهم بهکده رضوی، ۱۰ میلیارد تومان است اما کار چندانی در این خصوص صورت نگرفته و تخصیصی انجام نشده است.

کد خبر 754686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.