وعده صادق سیلی محکمی بر صورت دشمنان فراموشکارمان بود

امام جمعه نایین گفت: دشمن توهم غلبه بر ایران را داشت و فتح خرمشهر و شن‌های طبس را فراموش کردند و اگر فراموش نکرده بودند، با دم شیر بازی نمی‌کردند که وعده صادق دوباره سیلی به صورت آنان بزند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام محمد مطهرخو ظهر امروز _جمعه، بیست‌وهشتم اردیبهشت_ در نماز جمعه این هفته نائین ضمن تبریک سالروز فتح خرمشهر اظهار کرد: وقتی که دشمن بعثی وارد خرمشهر شد، نوشته بودند که آمدیم بمانیم، اما امروز صدام ملعون و بعثی‌ها باید سر از گور بیرون آورند و بدانند که به درک واصل شدند و ما ماندیم و این وعده صادق الهی است.

وی با بیان اینکه عملیات آزادی خرمشهر دشمن را از دست پیدا کردن به ایران ناامید کرد، افزود: بعضی‌ها توهم غلبه بر ایران را داشتند و فتح خرمشهر و شن‌های طبس را فراموش کردند و اگر فراموش نکرده بودند، با دم شیر بازی نمی‌کردند که وعده صادق دوباره سیلی به صورت آنان بزند.

امام جمعه شهرستان نائین ادامه داد: وعده صادق خرمشهری دیگر بود که به لطف الهی برای کشور ما مقدر و مقرر شد و در آن روز فضای گسترده مجازی و انتقال سریع اخبار وجود نداشت و اگر بلایایی که صدام ملعون با پشتوانه غربی‌ها بر سر مردم ایران آوردند، کاملاً اطلاع‌رسانی می‌شد از کار داعش وحشی‌تر بود.

دفاع از ایران دفاع از شیعه‌خانه امام عصر (عج) است

مطهرخو افزود: دفاع از ایران، دفاع از شیعه خانه امام زمان (عج) دفاع از دین و اعتقادات تشیع، آزادی، آزادگی، حریت و شرافت و فضیلت است و هرکس خدا و دین خدا را یاری کند خدا نیز وعده یاری او را داده است.

وی با بیان اینکه درس آزادی خرمشهر یک حقیقت بزرگ بود که هزینه مقاومت از هزینه سازش و تسلیم کمتر است، تصریح کرد: سال‌ها دیپلماسی لبخند، عزت و شرافت را از مملکت دور کرد و هیچ چیزی درو نکردند، اما امروز با دیپلماسی انقلابی می‌توانیم در دنیا سربلند باشیم‌.

امام جمعه شهرستان نائین ادامه داد: ایران امروز الگویی قوی و با اقتدار برای مقاومت و مبارزه با ظلم در سراسر دنیا شده است و امروز باید خرمشهرهای ما در زمینه فرهنگی و اقتصادی رقم بخورد و آزادسازی خرمشهر به دست مردم اتفاق افتاد و مسئله اقتصاد و فرهنگ باید به دست مردم حل شود.

مطهرخو با اشاره به شعار سال افزود: اگر مشارکت مردمی در فرهنگ اتفاق نیفتد، ما در فرهنگ پسرفت خواهیم کرد و به واسطه آن در اقتصاد نیز پسرفت می‌کنیم و راه آن فقط استمرار راه شهدا است.

امروز جبهه فرهنگ و اقتصاد به مجاهد نیاز دارد

وی تاکید کرد: شهدا به ما درس مجاهدت، ایستادگی و مقاومت آموختند و اگر در زمینه فرهنگی برای مردم به خصوص جوانان سدی ایجاد می‌شود، باید مقاومت، مجاهدت و ایستادگی کنید و نباید میدان را خالی کند.

امام جمعه نائین با بیان اینکه امروز جبهه فرهنگ و اقتصاد به مجاهد نیاز دارد، اضافه کرد: عظمت ایران و جمهوری اسلامی ایران عیان‌تر شد، زیرا امروز در دنیا شعار مرگ بر اسرائیل را با زبان فارسی بلند فریاد می‌زنند و این به آن معنا است که ایران اسلامی تبدیل به الگوی مجاهدت و مقاومت در برابر ظلم صهیونیست بین‌الملل شده است‌.

مطهرخو با اشاره به مسئله افزایش جمعیت خاطرنشان کرد: از نظر رهبر انقلاب، یک خطر بزرگ که برای کشور ما است، مسئله جمعیت است و کاهش جمعیت از جهات مختلفی برای کشور گرفتاری ایجاد می‌کند.

نمایندگان مجلس دلیل تصویب تعطیلی شنبه را توضیح دهند

وی ادامه داد: تأمین نیروی جوان و با نشاط برای پیشرفت پایدار کشور و لازمه ایجاد تمدن نوین اسلامی از نقاط مثبت لزوم افزایش جمعیت و بالا رفتن آمار سالمندان و افزایش هزینه‌های نگهداری بر دوش دولت، ضعیف شدن نیروی دفاعی کشور از نقاط منفی کاهش جمعیت است.

امام جمعه شهرستان نائین با اشاره به نقشه‌های شوم دشمن برای حوزه جمعیت در ایران افزود: مهمترین دستاورد جمهوری اسلامی ایران امنیت است و این امنیت را مرهون نیروهای انتظامی، نظامی و امینتی کشور هستیم.

مطهرخو تاکید کرد: امروز باید امنیت اجتماعی به دست نیروی انتظامی و امنیت اعتقادی کشور به دست حوزه‌های علمیه تأمین بشود و مردم باید فرزندان مستعد خود را در نیروی انتظامی و حوزه‌های علمیه ترغیب کنند و این یک وظیفه است.

وی اضافه کرد: امروز در خصوص تعطیلی روز شنبه اظهار نظر نمی‌کنم، اما نمایندگان مجلس باید دلیل عقلانی تصویب این قانون و ارسال به شورای نگهبان را توضیح دهند.

کد خبر 754371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.