مشوق‌های ویژه شهرداری اصفهان برای احداث ساختمان‌های سبز

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان گفت: شهرداری این کلان‌شهر به شهروندانی که برای ارتقای کیفیت ساختمان خود از معیارهای ساختمان سازگار با محیط زیست (سبز) استفاده کنند، مشوق‌های ویژه اعطا می‌کند.

سیدمرتضی حسام‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهرداری اصفهان به‌عنوان سازمانی پیشرو در کشور و با هدف ترویج فرهنگ زندگی سالم در محیط سالم، به شهروندانی که برای ارتقای کیفیت ساختمان خود از معیارهای ساختمان سازگار با محیط زیست (سبز) استفاده کنند، مشوق‌های ویژه اعطا می‌کند.

وی با بیان اینکه یکی از مشوق‌های مذکور اعطای تخفیف ویژه در هزینه پروانه ساخت (برای تعداد محدود) است، افزود: این مشوق ویژه بدون پرداخت نقدی عوارض و مازاد بر دیگر تخفیف‌های مناسبتی تنها به شهروندان اصفهانی که زودتر برای ارتقای کیفیت ساختمان خود تصمیم گرفته باشند و با بهترین روش‌های مهندسی اقدام به احداث ساختمان سبز کنند، اعطا خواهد شد.

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان تصریح کرد: مالکان و سازندگان ساختمان‌ها و مجتمع‌های مسکونی، تجاری، اداری و تفریحی به‌واسطه همراهی با این طرح و لحاظ معیارهای ساختمان سبز (سازگاری با محیط زیست) در ساختمان‌های خود، از مشوق‌ها و مزایای ویژه‌ای برخوردار خواهند شد.

حسام‌نژاد ادامه داد: تمام مزیت‌های انجام این دستورالعمل‌ها در درجه نخست متعلق به ساکنان و سازندگان این ساختمان‌ها است و در درجات بعدی همه شهروندان از وجود این ساختمان‌های سازگار با محیط زیست (سبز) در شهر بهره خواهند برد.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر با دبیرخانه مشترک طرح حمایت از توسعه ساختمان سازگار با محیط زیست به نشانی خیابان ۲۲ بهمن، مجتمع اداری امیرکبیر، اداره مدیریت شهری شهرداری اصفهان مراجعه کنند یا با شماره ۳۲۶۵۹۹۹۱ تماس بگیرند.

کد خبر 754009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.