کشف ۲۸۲ کیلو شیشه از قاچاقچی مسلح مواد مخدر

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۲۸۲ کیلو شیشه، ۲۵ کیلو هروئین و ۱۲ کیلو تریاک از یک قاچاقچی مسلح در عملیات ویژه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار حمید علینقیان پور اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد قاطع با سوداگران مرگ، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مرکز استان با انجام کار دقیق پلیسی از حمل و جابه‌جایی محموله‌ای از مواد افیونی توسط یک قاچاقچی در یکی از محورهای مواصلاتی استان مطلع شدند.

وی افزود: مأموران پلیس با اشراف اطلاعاتی خوب خود، خودروی حامل مواد مخدر را در حال تردد در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان اردستان شناسایی کردند و تحت پایش و کنترل قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در نهایت خودروی سمند قاچاقچی مواد مخدر در یک عملیات ضربتی و منسجم پلیسی توقیف، متهم دستگیر و از وی یک قبضه سلاح کلاشینکف به همراه پنج خشاب و ۱۳۰ تیر جنگی کشف شد.

سردار علینقیان پور با اشاره به اینکه در این عملیات مقدار ۲۸۲ کیلو شیشه، ۲۵ کیلو هروئین و ۱۲ کیلو تریاک کشف شد، خاطرنشان کرد: مأموران پلیس این فرماندهی شبانه روز در حال خدمت رسانی به شهروندان هستند و با حضور مقتدرانه در سطح استان اجازه قانون‌گریزی به مخلان نظم و امنیت عمومی را نخواهند داد.

کد خبر 753999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.