ضریب نفوذ اینترنت در تیران و کرون امسال افزایش پیدا می‌کند

فرماندار تیران و کرون گفت: ضریب نفوذ اینترنت با نصب دکل‌های جدید و شبکه فیبرنوری در این شهرستان امسال افزایش پیدا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، علی محمدی کیا عصر امروز –چهار شنبه بیست‌وششم اردیبهشت_ در نشست با کارکنان و پیمانکاران مخابرات و فعالان حوزه ارتباطات تیران و کرون در محل اردوگاه فرهنگی و تربیتی امام خمینی (ره) این منطقه اظهار کرد: ارتباطات و توسعه شبکه اینترنت برای بهبود عملکرد در حوزه‌های مختلف لازم بوده و بسیاری از عرصه‌های اقتصادی و خدماتی متأثر از این خدمت است.

وی افزود: توسعه زیرساخت‌ها برای نفوذ اینترنت در نقاط مختلف شهری و روستایی جز مهمترین برنامه‌های تیران و کرون در سال جاری بوده که شرکت مخابرات پیشران اجرای این پروژه است.

فرماندار تیران و کرون با بیان اینکه افزایش سرعت اینترنت در مناطق شهری همواره مطالبه می‌شود، تصریح کرد: در بعضی از روستاهای این شهرستان ارتباطات اینترنتی کم و یا ضعیف بوده که در ارائه خدمت الکترونیکی مشکل وجود دارد.

محمدی کیا ادامه داد: نصب دکل‌های جدید مخابراتی و اجرای شبکه فیبر نوری در سال جاری منجر به افزایش ضریب نفوذ و کیفیت بخشی به اینترنت این شهرستان خواهد شد.

وی با بیان اینکه تیران و کرون در بین دیگر شهرستان‌های استان اصفهان در پاسخگویی استعلامات برخط انتخابات رتبه اول را کسب کرده، خاطرنشان کرد: نقش فناوری، زیرساخت‌ها و متخصصین در این خصوص مهم بوده که با توسعه زیرساخت‌ها شاهد افزایش کیفیت در خدمات اینترنتی خواهیم بود.

فرماندار تیران و کرون با اشاره به ظرفیت و زیرساخت‌های اینترنتی در این شهرستان گفت: در سال‌های آینده امکان برگزاری انتخابات آنلاین و الکترونیکی وجود دارد و این یک شاخصه برای توسعه یافتگی محسوب می‌شود.

محمدی کیا اضافه کرد: برای بهبود و سرعت عمل استعلامات برخط، مشکلات دوره‌های قبلی انتخابات شهرستان بررسی و ضعف‌ها رفع شد.

وی با بیان اینکه بخش‌های زیادی از اقتصاد به خصوص فعالیت‌های دیجیتال نیازمند سرعت و کیفیت شبکه اینترنت است، خاطرنشان کرد: فناوری‌های نوین و دانش بنیان از این ظرفیت استفاده زیادی می‌برند و نسل جدید به دنبال کسب و کارهای الکترونیکی هستند و نیاز به تأمین نیاز است.

کد خبر 753974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.