کریدور شلمچه تا چابهار در دستور کار وزارت راه قرار دارد 

استاندار خوزستان گفت: کوریدور شلمچه تا چابهار در دستور کار وزارت راه قرار دارد، این طرح موجب ارتقای استاندارد جاده ای در مسیرهای خرمشهر به آبادان، آبادان به ماهشهر، ماهشهر به هندیجان و هندیجان تا بوشهر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان علی اکبر حسینی محراب امروز _چهارشنبه بیست‌وششم اردیبهشت_ در پایان نشست بررسی مصوبات سفر رئیس‌جمهور به خوزستان اظهار کرد: در جلسه امروز گزارشات خوبی از پیگیری مصوبات ارائه شد البته به نسبت تخصیص‌هایی که لازم بود و پیش‌بینی‌ها عقب هستیم.

وی افزود: برخی از دستگاه‌ها مثل شورای عالی مناطق آزاد کشور تعهد خود در سفر دولت به استان را هنوز انجام نداده‌اند و امیدواریم که در اسرع وقت نسبت به تحقق مصوبات مرتبط اقدامات لازم را انجام دهند.

استاندار خوزستان ادامه داد: گزارشی هم از وضعیت راه‌ها و درصد پیشرفت پروژه‌ها مطرح شد و تذکرات لازم جهت تسریع در اجرای پروژه‌ها داده شد البته پیمانکاران بعضاً طلبکار هستند و این امر موجب کندی روند اجرایی برخی طرح‌ها شده است.

حسینی محراب تصریح کرد: امیدواریم با همت مسئولان تا پایان سال مالی ۱۴۰۲ که تا آخر شهریور است تخصیص اعتبارات صورت گیرد و پیمانکاران با انگیزه و روحیه بیشتری کار را انجام دهند.

وی توضیح داد: در جلسه امروز همچنین مسائل مرتبط با کریدور شلمچه تا چابهار مطرح شد که این مسیر در دستور کار وزارت راه قرار دارد و موجب ارتقای استاندارد جاده‌ای در مسیرهای خرمشهر به آبادان، آبادان به ماهشهر، ماهشهر به هندیجان و هندیجان تا بوشهر می‌شود.

استاندار خوزستان عنوان کرد: طرح ایجاد کمربند اهواز در شمال شرق شهرستان نیز مطرح شد که امیدواریم مسئولان به سرعت این پروژه را اجرایی کنند و انشاالله همراه با پروژه‌های خوبی که در بخش راه‌آهن، بندر و راه‌ها به اتمام رسیده است در طول امسال و فرصت‌های مناسب افتتاح کنند و مردم از آنها استفاده نمایند.

کد خبر 753968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.